۱۳۸۹ بهمن ۲۱, پنجشنبه

دلم اینها را می خواهد

ایران که بودم دوستانم که همه خانم هم بودند برای هم اس ام اس های ولنتاین رو می فرستادند. در این کار لذتی بود... نمی دانم شاید که خلایی رو پر می کردیم با این کار. خلا اینکه کسی یادش هم نیست ما هم دلمان از آن جمله ها می خواهد گاهی. امروز  هم دلم یکی از اون اس ام اس ها را می خواهد. الان دلم اسمم را می خواهد روی یکی از اون قلبهای سرخ مقوایی  که به دیوار "بوستون پیتزا " چسبانده اند. دلم یک جمله ساده هم می خواهد روی همان قلب مقوایی. دلم یک  دسته گل رز سرخ هم می خواهد که بدون هیچ آرایشی همینجوری دسته شده باشد. دلم دیگه چی می خواد؟ آهان دلم از اون شکلاتهای قلبی هم می خواهد همراه اون گلها...

۱۴ نظر:

taraaaneh گفت...

من میخوام امسال برای خودم یک دسته گل رز صورتی بخرم با یک هدیه کوچولویه دیگه که هنوز تصمیم نگرفتم چیه...
چرا همه اینهایی روکه گفتی خودت برای خودت نمیخری ؟

ناشناس گفت...

What is your address?
Regards

Reza-BC

آبتین گفت...

مریم خانم سلام ! میدونی فیلتر شدی ؟

مریم گفت...

ترانه جان
یعنی آدم برای خودش بخره یه خورده بی مزه نیست؟ البته کلا وقتی برای خودم خرید می کنم حالم بهتر میشه ولی در این مورد خاص دلم می خواد کسی برام بخره...

رضا جان
مرسییی:)) خیلی لطف داری..


آبتین جان
وای راست می گی؟ دیروز شنیدم که اکثر وبلاگهای دامنه بلاگ اسپات فیلتر شده و در ضمن بیننده وبلاگ هم خیلی کم بود ولی مطمئن نبودم من هم جزءشون باشم. تا اونجا که دیروز شنیدم بلاگ اسپات برای بعضی جاها فیلتر شده و بعضی جاها بازه!! فکر کنم باید صبر کنم ببینم بعد از بهمن چی میشه...

Amir A گفت...

سلام مریم خانم دو سه ماه قبل براتون نظر گذاشتم و گفتم فونت نوشته هاتون برای فارسی مناسب و برای خوندن راحت نیست. چند بار هم بعدش اومدم دیدم نه جوابی دادید و نه تغییری در فونت. فکر کردم شاید شما هم از اونایی باشید که فقط نظرات موافق میلتون می خواهید. این بود که دیگه نیومدم تا الان.

حالا میبینم که فونت نوشته هاتون خیلی قشنگ و مرتب و برای فارسی خوندن راحت و عالیه.

مریم گفت...

اي بابا شما هم چه زود قهر كردين :)) يادمه نوشتين از فونت تهاما يا زر استفاده كنم. من بعد از اون از تهاما استفاده كردم و به نظر خودمم خيلي بهتر شده. نمي دونم چرا اون موقع كامنتتونو جواب ندادم! احتمالا اينقدر هول بودم كه بيام فونتهايي كه گفتين پيدا كنم كه يادم رفته جواب بدم:) واقعا ببخشيد و خوشحالم كه باز اومدين.

Nastaran گفت...

پستت جالب بود.. حالا هنوز که چند روز دیگه مونده به روز ولنتاین .. شاید همهٔ اینا رو واسه کادو بگیرید از کسی‌ (؛ .

در ضمن با دیدن " بوستون پیتزا" یک عالمه خاطره برام زنده شد.. مخصوصاً اگر که بوستون پیتزای توی تیمبرلی باشه :)

مریم گفت...

نسترن جون
دقيقا منم منظورم بوستون پيتزاي تيمبرلي بود. موقع ولنتاين اونايي كه احتمالا بايد گل بدن قهر مي كنن! چهار روز قبلش قهر مي كنند و فكر كنم چهار روز بعد بيان آشتي:))

چنگ گفت...

میدانم
حالا میدانم همه ما
جوری غریب ادامه دریا و نشانی آن شوق پر گریه ایم
گری در گریه ، خنده به شوق
نوش ! نوش... لا جرعه لیالی !
در جمع من و این بغض بی قرار
جای تو خالی
>>>گل مریم<<<

چنگ گفت...

*""** **""*
* mar ... yam *
* . *
*az into omran*
*bezaram bi *
*ey biron*
*.*
اینم اس ام اس قلبی ..خوبه؟

از دیار نجف آباد گفت...

مریم خانم عزیز
خدا رو شکر من یکی دیگه حرف نسترن خانم رو تکرار نکردم که بابا خیلی هووووووولید... هنوز تا دوشنبه هووو و َه !!! دو روز مونده ها!!! بهرحال خدا رو شکر که من یکی در این مورد هیچی نگفتم.

ضمناً همه چی توی ایران لگد کوب اون فیلهای تر و خشک شده و شرمنده ام که دوستداران داخل ایران متوجه نمیشند تا براتون سریع شکلات و گــُل رو بفرستند. ماهم که راهمون دوره...بعدش هم میدونی که اگه هرکی یه دسته گل بفرسته، چه خبر میشه؟ گـُلفروشی که نمیخواهید باز کنید.... خلاصه اینهمه گفتم که یه وقت فکر نکنید میخوام اصفونی بازی دربیارما... الان هم دری حجره ام و خودم شرمنده ام که نمیتونم قدمی براتون بردارم... با این حال اجازه بده این پادوی حجره رو بفرستم براتون تدارک «دلخواسته» هاتون رو ببینه....:« آی بچه... بدو ببین گـُل مـُل اینجا گیر میاد... از اون خوب خوباش بخریا... چی؟ ارزون؟ از پارک بدزدی؟ خجالت بکش... مثل اینکه ایشون مریم خانومندا... از اون خـُب خـُباش بخریا. در ضمن دمی بقالی مش مــحـمـد هم یه مـُشـت قندرون... نمیدونم چی چی بود... همون شکلات اسمارتیز هم بخریا... بدو ببینم...آ...باریکلا.»

بهرحال مریم خانم شرمنده ایم راه دوره و دستی ما هم کوتاه. اصلاً یه کار دیگه کن: به حج آقا شووردون بفرماید به حسابی ما همه ی اونای که دلتون میخواد رو بخره....آخه یه روز از خجالتش درمیاییم. خب همه ی این حرفها رو گفتم تا اون جمله ی ساده رو خدمتتون عرض کنم: الهی که هرگز دلتون از شادی و عشق خالی نباشد.

پیروز باشید و درود و دوصد بدرود

مریم گفت...

چنگ عزیز
مرسییییی ممنون بابت گل و قلب و اینا ...اوووه کلی ذوق کردم :))

آقا حمید میزوری
درسته دو روووووز مونده ولی از الان معلومه که هیچ کس یادش نیست. بعدشم اگه آدم خوش بخواد بگه و یادشون بندازه که فایده نداره.

مریم گفت...

مریم جونم..یه دونه از همون چیزایی که دلت می خواد... برات آرزو و تصور می کنم.
امیدوارم...حسش کنی..

مریم گفت...

مریم عزیز
کدومشو؟ بزار فکر کنم.امممم... قلب توش داره؟ اونو خیلی دلم می خواد! دیروز رفتم بانک دیدم اووه از در ودیوارش داره قلب می ریزه. دیشب توی مدرسه بچه ها برنامه رقص بود بعد کف سالن ورزش که رقص توش بود رو با گل رز پر کرده بودند. هیچ کس دلش نمیومد پا رو گلها بزاره...

درباره من

Fort McMurray, Alberta, Canada
آن‌ها که مرا می‌شناسند، می‌دانند اگرچیزی به دلم بنشیند با دیگران تقسیمش می‌کنم. آخر در میان این همه زشتی، چه خوب است وقت بشود هر چند روزی یک بار، هر آن‌چه چنگی به دل زده است را آدم جایی بگذارد برای پیشکش...