۱۳۸۹ آذر ۱۹, جمعه

روانشناسی خط

بچه که بودیم هر وقت بی حوصله داشتیم مشق می نوشتیم ؛ قوز کرده بودیم یا پخش شده بودیم روی دفتر مشق بابا جونمون داد می زد :خوش خط بنویسسسس!  یعنی از دور می فهمید داریم خرچنگ قورباغه می نویسیم!!  به هر حال با وجود اینهمه تشویق! خط ما مثل خط بابامون خوب نشد که نشد... خط من خطی تقریبا بچه گونه است. گاهی فکر می کنم شاید این خط ساده و بچه گونه نشون دهنده سادگی خودم باشه.اصلا به نظر شما از روی خط آدمها میشه حدس زد چه روحیه ای دارند؟ اونایی که خطهای توهم توهم دارند پیچیده تر فکر می کنن؟ ایا اونایی که خطهای قشنگ  دارند عاطفی ترند؟ واقعا خط نشون دهنده یه گوشه از درون افراد هست؟ من شک دارم راستشو بخواهین!! ولی دوست دارم یه نسخه از خط شما و نظرتونو در این مورد داشته باشم. میشه این دفعه به جای کامنت خطتونو ببینم؟ خوب اگه اسکنر هم در دست نداشته باشین با موبایل که می تونین یه عکس از خطتون بگیرین و بفرستین. همه رو اینجا میزارم . خوب دوست دارم خطتونو داشته باشم! (آیکون آدم  پررویی که کامنت هم زورکی براش می فرستن و حالا یهو ناغافل چه توقعاتی داره !!!)
پ.ن اول: لطف کنید به این ایمیل بفرستین: Alborz1971@gmail.com

پ.ن. دوم: امتحانام تموم شد... باز پست جدید میزارم ولی به این معنی نیست که این پروژه تموم شده شما دست خطتاتونو بفرستین ...هی برمی گردیم میاییم نگاه می کنیم و در موردش حرف می زنیم.

این خط من:





۱۹ نظر:

sara گفت...

man ferestadam.

مریم گفت...

مرسییی سارا جون
تو محشری...

محمد گفت...

مریم حتما برات میفرستم فقط قول بده تشخیص روانشناسیت رو بهم بگیا!)

مریم گفت...

من که روانشناسی بلد نیستم. حالا که داری می فرستی بی زحمت تحلیلش هم روش بزار و بفرست:)) من منتظرم زود بفرست.

چنگ گفت...

سلام
امیدوارم که امتحانات را به خوبی پشت سر گذاشته باشی . خوشحالم که میبینم دوباره برگشتی

جلیله گفت...

مریم جون من هم فرستادم. تحلیل یادت نره.

جلیله گفت...

ای بابا! مال من چرا اینطور شده؟ میگم میشه کوچیکترش کنی ها! ببخشید فکر نمیکردم اینقدر شه!

مریم گفت...

چنگ عزیز
مرسی از محبتتون.آره بالاخره تموم شد امتحانها. راستی کو دست خطتتون؟

جلیله جون
مرسییی. لطف کردی عزیزم. کلی دارم ذوق می کنم از دیدن خطتتون. الان اندازه اش خوبه یا کوچیکتر بشه؟

جلیله گفت...

خواهش میکنم عزیزم. الان عالی شد. برای من هم دیدن دست خط دوستان هیجان انگیزه. خیلی ابتکار جالبی بود. ممنون

نرگس گفت...

سلام عزیزم خیلی طرح جالبیه ولی من انقدر خط بده که اصلا رم نمیشه اینکارو بکنم

از دیار نجف آباد گفت...

سلام و درود مریم خانم عزیز
بسیار بسیار خوشحالم که ایام پراسترس امتحانات و ... را پش سرگذاشتید و با یک ائیده ی بسیار ناب و عالی، نوشتن را دوباره شروع کردید.

بذار صادقانه بگم که به این هوش شما و ائیده ی به این نابی حسودیم شد.... ولی نه... غبطه خوردم و از دوستی با شما ذوق دروکردم شدید از نوعexhilaration
میدونم که میخواهید بگید ذوق دروکردن من به درد خودم میخوره و نمونه خط رو بفرست بیاد... چشم... هم صبر کن تا برگردم سرکارم و بتونم از فکس اونجا استفاده کنم و هم بذار ببینم اصلاً فارسی نویسی یادم مونده یا نه؟ اصلاً بذار من آخرین باشم... ولو در ارادتمندی همه ی شما اوّل اوّل باشم.
برم که انگار خیلی حرف زدم.
تا درود دیگرم، همواره به درودهایم هستید... بدرود

sara گفت...

maryam joon mishe begidi chejoori aks ha ro mizarid to weblog ke az iran bedoone fi-t-er mitoonan bebinan???

مریم گفت...

جلیله جان
کاشکی بفرستند همه دوستان

نرگس جان
حالا که اینطوری شد حتما حتما باید خطتو بفرستی:) من این چیزا حالیم نیست.

از دیار نجف آباد آقا حمید عزیز
مرسی شما لطف دارین:) این دوری از وبلاگ و شما ذهن منو شکوفا کرده بدجوری!! خوب دلم تنگ شده خییلی حرف دارم :) در مورد درو کردن و اینا هم خودتون گفتین جوابشو! بابا خطو رد کن بیاد.

سارا جون
من از سایت پیکاسو استفاده می کنم عکسو اونجا آپ لود می کنم و بعد کپی پیست می کنم اینجا
Picasa مال همون گوگله با آی دی جی میل می تونی بری توش . هر جور دیگه ای هم که بتونی یه سرور دیگه غیر از بلاگ اسپات برای عکسات جور کنی عکسها قابل دیدن میشه.

ناشناس گفت...

سلام مریم جان
خیلی دوست دارم دستخطمو برات بفرستم ولی متاسفانه الان امکاناتش نیست ولی حتما برات میفرستم شاید یکمی دیر شه.
امیدوارم تو دانشگاه شاگرد اول شی و معلمتون یه صد آفرین بهت بده.
علی از سر کار

مریم گفت...

علی جان
بفرستین بابا بفرستین... شاگرد اول کجا بود؟!!

نرگس گفت...

سلام مریم گلی فرستادم . ببین چه افتضاحه بخدا

مریم گفت...

نرگس جوووون
مرسییی. خیلی عزیزی به خدا. خطت هم خوبه. دوست دارممممممممممممم.

چنگ گفت...

سلام مریم جان
تصاویر 1و3و4 باز نمیشه ولی بقیه تصاویر خوب بود
یک نظر روانشناسی هم دارم که در مورد همه دستخطها میتوان گفت.
همه دست خطها ، چه خوب چه عالی ، نشان میداد که همه چقدر شما و وبلاگتون را دوست دارند
با تشکر

مریم گفت...

چنگ عزیز
منظورتون عکسهای پست بالایی بود یا این دست خطها؟
خوب منم خیلی دوستای اینجا رو دوست دارم. خیلی باهاشون احساس نزدیکی می کنم.

درباره من

Fort McMurray, Alberta, Canada
آن‌ها که مرا می‌شناسند، می‌دانند اگرچیزی به دلم بنشیند با دیگران تقسیمش می‌کنم. آخر در میان این همه زشتی، چه خوب است وقت بشود هر چند روزی یک بار، هر آن‌چه چنگی به دل زده است را آدم جایی بگذارد برای پیشکش...