۱۳۸۹ فروردین ۲۲, یکشنبه

گاهی وقت‌ها صمیمیت در تماس‌های دائم و دیدارهای پی‌درپی خلاصه نمی‌شود. خاطره‌هاست که صمیمیت را تعریف می‌کند. دوست هایی هستند که مهم نیست که در طول سالها حتی یک بار هم ندیدیشون چی می گم حتی در طول سالها یک بار هم تلفنی باهاشون حرف نزدی .. مهم این است که وقتی حرف بزنی می تونی درک کنی که چه گذشته به طرف در طول این سالها. حالا دیگه میشه وقت دلتنگی و خستگی دل خوش کنیم به صندوق‌های ایمیل و فیس بوک وفراموش کنیم که فاصله ها اینقدر زیاد است. هر کس زیر این آسمان جایی اسیر روزمرگی خود هست.. ولی هست ! و این خوشبختی خیلی بزرگی محسوب می شود.

۷ نظر:

ناشناس گفت...

تقدیم به تمامی مریمهای ایران زمین

130

آهنگ به یاد ماندنی

در وصف نام زیبای مریم

بهترین هدیه برای مریم عزیز

شماره تماس برای سفارش این سی دی ارزشمند

09119024680

ایمیل من:kolbeh_kartoon@yahoo.com

این هدیه با هزینه پستی فقط 5000تومان

شماره حساب77114534 جام ملت

شماره کارت برای انتقال کارت به کارت:

6104337134358413

ناشناس گفت...

ye bar man ro be kabab pazi majboor kardid hala ham mikham noon bepazam lotfan dastooresh bedin mamnoon, fekr konam baratoon aksasho ro ham ferestadeh boodam dorosteh

محمدرضا گفت...

بله. اسیر روزمرگی هستیم و البته هستیم.
یک روز هم اسیر روزمرگی نیستیم و البته نیستیم.

محمد گفت...

من هم هستم!)و این خوشبختی بزرگی محسوب میشد.))

sunshine1276 گفت...

مریم جان عجب نانی شده ها
راستی یاد جوک علی دایی تو صف نانوایی بوده افتادم اگه بلدش نیستی بگو برات بزارمش ......
شاد باشی
رضا

چنگ گفت...

چقدر دلم میخواد مثل شما توی غربت باشم و تنها همدمم صندوق ایمیل و آزادی را حس کنم
اینجا هم توی غربتم و تنها همدمم ایمیله ولی آزادی ؟!!
دعا کن بتونم از این وطن غریب نجات پیدا کنم

مریم گفت...

می دونم چنگ عزیز می دونم
اینجا درسته غربته ولی جز غربت هیچ چیز دیگه ای آزارت نمی دهد. آنجا غربت نیست ولی همه چیز آزار دهنده است.

درباره من

Fort McMurray, Alberta, Canada
آن‌ها که مرا می‌شناسند، می‌دانند اگرچیزی به دلم بنشیند با دیگران تقسیمش می‌کنم. آخر در میان این همه زشتی، چه خوب است وقت بشود هر چند روزی یک بار، هر آن‌چه چنگی به دل زده است را آدم جایی بگذارد برای پیشکش...