۱۳۸۸ بهمن ۶, سه‌شنبه

دور از جون شما همچی سرما خوردم که نگو... دو سه روز حالم خوب نبود محلش نزاشتم دیشب دیگه جوری شد که رفتم بیمارستان.. الانم مطمئنم دارم هذیون میگم:) زیاد حرفامو جدی نگیرین. اول روزی دو تا مسکن می خوردم الان هر دو ساعت مسکن می خورم میرم فضا میام پایین. چشام اصلا باز نمیشه واااااای خسته شدم از بس غر زدم:))) حالا نمی دونم چرا وقتی مریض میشم یاد یه خانمه تو اداره ایرانمون میفتم..اصلا باید میدیدیش.من هرچی بگم نمی تونین تصور کنین یه نفر چقدر می تونه رو اعصاب آدم بره.فکر کنم این یک مکانیزم دفاعی بدن منه برای اینکه بگه چیزهای بدتر از این مریضی هم تو این دنیا وجود دارند. الان که فکر می کنم پارسال هم یه بار تب کردم همش یاد اون بودم از بس که ازش خوشم میومد. یه صدایی داشت که از پشت تلفن می گفتی اگه حور نباشه حتما کمه کم پری هست:) وقتی به آدم میرسید میگفت چطوری خانومی:) خانواده محترم خوب هستن..واااای من به این کلمه خانومی و خانومم آلرژی عجیب و غریبی دارم این لغتها از کجا پیدا شدند آخه.
فردا برای نمونه گیری از برف برای آزمایشگاه اکولوژی می خواهیم بریم بیرون. هوا هم بگم؟ 30 درجه زیر صفر. واقعا اگه زنده موندم خبرتون می کنم. ولی می خوام عکس بگیرم. یه بار دیگه این نمونه گیری رو انجام دادیم نمی دونم چرا معلمه اصرار داره تکرارش کنیم.

۹ نظر:

Diary Of A Stranger گفت...

خانومم دست گلت درد نکنه فدات شم با این پست گوگولیت! :))))))))))))))))))))))))))))))))))
منم ایجوری حرف زدن و خانومم و صمیمیت بیخودی رو مخمه! و baby talk

محمد گفت...

اون چیزی که راجع به مکانیزم دفاع بدنت گفتی خیییلی بامزه بود.خیلی خندیدم.))))))))
مواظب خودت باش مریم.آخه خواهر من تو هوای سی درجه میخوای بری از برفا نمونه بگبری با این حالت! باباجون معلومه تو ایران درس پیچوندن پاس نکردیا!))
سوپ و شلغم و بخور و آب نمک غرغره کردنم یادت نره!نگران هیچی هم نباش ! زود دوباره سرحال میشی.))

راستی تو فضا چه خبره؟))

مریم گفت...

مریم جونم مواظب خودت باش..آبلیمو و عسل بخور و ویتامین ٍث هم بخور...

محمدرضا گفت...

من اگه اونجا بودم منجمد میشدم. خوب میشی ...
واااای 30 درجه!! چه خبره بابا؟!!
خوب شد تو کامنت قبلی گفتم "خانوم" وگرنه کل کامنت و وبلاگم میرفت هوا!
از اون ضررهایی که گفتید ما بی اطلاعیم چون اونهایی که با اعداد سر و کار دارن اطلاعات رو پنهان میکنن یا وارونه جلوه میدن. بعد از اینکه روسیه گفت اون مدل توپولف مسافرکش رو از رده خارج میکنه تو خطوط هواییش، اینجا هم از رو رفتن و گفتم ما هم عوضشون میکنیم!

شانتمیس گفت...

کاملا درکت میکنم ما هم یکی داشتیم تو ادارمون که من گاهی یادش میفتم یه دیوونه به معنای واقعی. شاید یه روز راجع بهش نوشتم چند بار که یادش افتادم خواستم بنویسم. اون خانومی و ... رو هم باهات موافقم عجب کلمات مزخرفین.

امیر حسین گفت...

من توی گوگل مپ شهرتونو پیدا کردم . فقط یک کم تا قطب شمال فاصله دارین . از دیدن جاش من سردم شد ...

ناشناس گفت...

az darooahyeh homepathy estefadeh konid, be esmeh hepar sulfor! like a miracle

مریم گفت...

Diary of a stranger
مرسی خانومیییی:)) منم اصلا از بچه گونه حرف زدن خوشم نمیاد خیلی بده.

محمد عزیز
خوب شدم همینجوری:) تو فضا والله سلامتی:) سلام رسوندن:)

مریم جونم
مرسییییییی:)) باشه پیدا کنم این چیزا رو حتما می خورم.
محمد رضا
چه جوری وبلاگ میشه فرستاد رو هوا؟؟

شانتمیس جان
شما پس می دونین چی میگم. این خانومه که من میگم به کار همه کار داشت اول دو سه خانومم و خانومی می گفت بعد احساس صمیمیت می کرد میومد جلو می گفت : "خانوم فلانی که ازدواج کرده خبر داری؟پسره یه عروسی براش نگرفت!!! بیچاره دختره!!" اونوقت بود که می خواستم خفش کنم.

امیر حسین عزیز
گوگل مپ کی بود مانند دیدن:)) ولی بی شوخی چند تا استان ( نورت وست تریتوری و یوکان از کانادا و آلاسکا از آمریکا) بالای ماست تا به قطب برسیم

ناشناس عزیز
مرسی:) حتما می گیرم این دار رو لطف کردین:)

محمدرضا گفت...

میشه هکش کرد. تو که نمیخوای وبلاگ منو هک کنی بره هوا؟!! هکر خوب بخوای میشناسم. خودم بهت معرفیش میکنم!

درباره من

Fort McMurray, Alberta, Canada
آن‌ها که مرا می‌شناسند، می‌دانند اگرچیزی به دلم بنشیند با دیگران تقسیمش می‌کنم. آخر در میان این همه زشتی، چه خوب است وقت بشود هر چند روزی یک بار، هر آن‌چه چنگی به دل زده است را آدم جایی بگذارد برای پیشکش...