۱۳۸۸ خرداد ۱۶, شنبه

مناظره

چند روز پشت سر هی نشستیم و مناظره کاندیداها رو دیدیم. هرکدوم مموت توشه اکشن میشه.. با سید که مسائل ناموسی داشت میومد وسط... هی میگفت از اون خانم بگم؟ بگم؟این بیچاره هم زرد کرده بود پیش خودش می گفت حالا کدوم خانمو می خواد بگه ؟!! بعد اونجا که فهمید طرف خانم بچه های خودشو میگه! من که از ترس چشامو بستم گفتم وا مصیبت اینم ترک!! غیرتی!! الان شکم مموت رو سفره می کنه میره پی کارش... امروز هم مموت و شیخ رو دیدیم بازهم باحال بود.مموت آی دروغ میگفت آی دروغ می گفت همینجوری کانتینیوزلی! آمارهاش دیدنی بود (اینم سایت بانک مرکزی اگه نرخ تورم اینه پس نمی دونم چی چی می گفت این مموت). من فقط از این حرف شیخ خیلی خوشم اومد که گفت " میگی روش مدیریتی مارو همه کشورها دارند میان یادبگیرن برن تو دانشگاهاشون تدریس کنن اولابگو کدوم روش؟! بعد هم میشه دوتا از اون کشورها رو اسم ببری) اینم هی می گفت شهرام جزایری آمپر پیرمرد رو میبرد بالا...خیلی حیفه بخدا زود تموم شه این مناظره ها..نمیدونم چرا بیشترش نمیکنن.

۴ نظر:

ملا حسنی گفت...

از فیلم سینمایی هم دیدنی تر بود

برگ افرا گفت...

Please visit my last post

karno گفت...

سلام ،چون شما يه مادر هستيد ،ميشه از تجربه هاتون در مورد بچه ها در محيط جديد و اينكه چه جوري جا افتادن و چطور شما سعي ميكنيد كه چيزاي خوبه هر دو فرهنگ رو به بچه هاتون ياد بديد بيشتر بنويسيد يا اگه قبلا نوشتيد لطفا بگيد تو كدوم پست بخونم ؟ هنوز بچه ندارم ولي از الان خيلي نگران بزرگ شدن بچه ها دور از فرهنگ ايرانم و ميترسم بي عاطفه بار بياد آخه ميبينم اينجايي كه زندگي ميكنم برادر به برادر محبت نميكنه ...
با تبادل لينك موافقيد؟

ناشناس گفت...

سلام ، مرسي از اينكه به من سر زديد. من هم لينك شما رو تو وبلاگم گذاشتم. مشتاقانه منتظر راهنمايي ها و تجربيات شما در مورد بچه هاي نسل مهاجر خارج ايران هستم.شاد باشيد ...

درباره من

Fort McMurray, Alberta, Canada
آن‌ها که مرا می‌شناسند، می‌دانند اگرچیزی به دلم بنشیند با دیگران تقسیمش می‌کنم. آخر در میان این همه زشتی، چه خوب است وقت بشود هر چند روزی یک بار، هر آن‌چه چنگی به دل زده است را آدم جایی بگذارد برای پیشکش...