۱۳۸۷ اسفند ۱۲, دوشنبه

تیوب پارتی

دیروز بچه ها رو بردیم اسکی..تا پیست اسکی فکر می کنم حدود 20 کیلومتر بیشتر نبودسه تا پیست تو قسمت مبتدی داشت و یه پیست خیلی بزرگ ( تقریبا مثل پیست دیزین) برای بقیه. بچه ها کمی تو قسمت مبتدی بازی کردند و بعد دیدیم مردم هی دارند سوار یه ماشینهایی میشن که روش نوشته تیوب پارتی... خلاصه ما هم سوار شدیم مقداری که تو یک جاده جنگلی جلو رفت رسید به یک پیست مخصوص تیوب سواری و یک عده آدم خیلی خوشحال و هیجان زده و کلی تیوب اضافه که انگار برای ما گذاشته بودند...خوب دیگه از اینجا به بعدشو می تونین حدس بزنین ما هم سریعا به اون گروه هیجانی پیوستیم.

پانویس: عکس اول بچه ها رو درحال بالا رفتن از پیست مبتدی نشون میده و دومی وسومی پیست تیوب سواری -این پیست هم تسمه نقاله برای بالا اومدن داشت که سمت راست عکس دومی دیده میشه -

۵ نظر:

ناشناس گفت...

سلام مریم جان

همیشه به گردشها. خودمونیم شما هم هی مارو مورد ازارواذیت!روانی ازنوع درجه 1 قرار میدینا(شوخی کردم)

از اینکه عکس میذاری ممنون. راستی با هوای -30چیکار مراستی وقتی اسم مینویسم موقع ارسال پیام قبول نمیکنه مشکل چیه؟ممنونم شهرام

مریم گفت...

مرسی شهرام جای شما واقعا خالی بود.
اتفاقا هوا اینجا اصلا سرد نیست (البته هفته پیش سرد بود) امروز منهای دو درجه است که من همه پنجره ها رو باز کردم و خیلی دارم از هوا کیف می کنم.

ناشناس گفت...

وای چه با حال. من عاشق برف بازی ام. خوبی اینجا اینه که با وجود این همه برف و سرما باز مردم نهایت لذت رو ازش میبرن.
دیروز و امروز که اینجا هوا وحشتناک سرد شده. امروز هم -26 درجه بود.
همیشه به گردش و تفریح باشید
:)

ناشناس گفت...

سلام خانم . هميشه به گردش . انشاله زودتر آفتاب بشه يه كم گرم بشين .

ناشناس گفت...

سلام میشه بگید ادرس اینجا که تیوب بازی میکنید کجاس؟

درباره من

Fort McMurray, Alberta, Canada
آن‌ها که مرا می‌شناسند، می‌دانند اگرچیزی به دلم بنشیند با دیگران تقسیمش می‌کنم. آخر در میان این همه زشتی، چه خوب است وقت بشود هر چند روزی یک بار، هر آن‌چه چنگی به دل زده است را آدم جایی بگذارد برای پیشکش...