۱۳۸۷ بهمن ۲۸, دوشنبه

پاتیناژ یا اسکیت؟

امروز بچه ها رو بردیم سرسره و برف بازی . یه تیوپ بزرگ از Canadian Tireبراشون خریدیم کلی سر خوردند و بازی کردند نزدیک همون شیبی که بچه ها بازی می کردند یه راه پیاده روی در کنار جنگل پیدا کردیم چند کیلومتر تو اون مسیر پیاده روی کردیم البته مسیر همش پوشیده از برف بود خیلی ها هم با اسکی توی اون مسیر اومده بودند. بعد از کلی راه رسیدیم به منطقه مسکونی و یه پیست خیلی قشنگ هاکی رو یخ و پاتیناژ (اینجا به اون چیزی که ما میگیم پاتیناژ میگن آیس اسکیتینگ ) یه کم هم اونجا وایسادیم و بازی بچه ها رو تماشا کردیم. فکر کنم بتونم ازسایتKJIJIکفش پاتیناژواسکی با قیمت مناسب پیداکنم.
پانویس: نمی دونم عکسها نمایش داده میشوند یا نه میشه لطفا برام بنویسید؟

۶ نظر:

ناشناس گفت...

مريم جان عكسها نمايش داده نميشوند

ناشناس گفت...

من تورونتو کفش کرایه کردم رفتم 30 دقیقه هم نکشید دستم شکست و بی کاری و...
هنوزم بعد 2.5 ماه با دستم مشکل دارم
از ما گفتن بود خود دانید!!!

مریم گفت...

ای بابا.. البته من منظورم بچه ها بودند که اولا اسکیت بلدند و بعد هم بالاخره بچه اند وزنشون کمه بیفتند هم چیزیشون نمیشه.

ناشناس گفت...

مریم جان عکس دیده میشه
شبنم

ناشناس گفت...

ice skating is a chalenging sport,i like it alot specially watching it on tv.
have fun

ناشناس گفت...

مریم جان عکسهادیده میشن،خوش بگذره،جای مارو خالی کن

درباره من

Fort McMurray, Alberta, Canada
آن‌ها که مرا می‌شناسند، می‌دانند اگرچیزی به دلم بنشیند با دیگران تقسیمش می‌کنم. آخر در میان این همه زشتی، چه خوب است وقت بشود هر چند روزی یک بار، هر آن‌چه چنگی به دل زده است را آدم جایی بگذارد برای پیشکش...