۱۳۸۷ بهمن ۲۶, شنبه

روز خانواده

هنوزهمه جا پراز گل وشکلاتهای قلبی و قرمز رنگ ولنتاین بود که روز خانواده سررسید.
سومین دوشنبه ماه فوریه به نام "روز خانواده" یک تعطیل رسمی در استان آلبرتاست.در واقع آلبرتا اولین استانی در کانادا بوده که به خاطر تاکید بر اهمیت خانواده و برای اینکه بشه بیشتر با خانواده وقت گذروند این روز رو از سال1990 تعطیل رسمی اعلام کرده. ساسکاچوان، منی توبا و اونتاریو هم در سال 2007 این روز رو تعطیل عمومی کردند.
اینجا همه تعطیلی ها از نوع جشن و شادیه و کیه که از این جور تعطیلی ها بدش بیاد.

۵ نظر:

ناشناس گفت...

Happy valentine's day,happy family day happy for ever

ناشناس گفت...

مریم جون با تبریک روز خانواده
عین تعطیلی های ما !!!!!!!
فردا اربعینه و ما هم تعطیلیم این کجا و آن کجا.
شبنم

ناشناس گفت...

سلام، من هم مدتی فورت مک موری بودم و به خاطر خانواده ام اومدیم ادمونتون. وبلاگ خیلی خوبی دارید. امیدوارم در ولایت یخزده ما به شما خوش بگذره.کمی صبر کنید و در تابستون می فهمید که به چه بهشتی اومدید. لینک زیر رو هم در مورد ادمونتون ببینید. خیلی جالبه.
http://archives.cbc.ca/economy_business/consumer_goods/clips/12015/

ناشناس گفت...

تعطيلات شاد و زنده اونجا كجا و تعطيلات پر از مات ما كجا

مریم گفت...

بعضی کامنتا رو چندین بار دوست دارم بخونمشون
مثل این آقا یا خانوم ناشناس که نوشته اند کمی صبر کنید و در تابستون می فهمید که به چه بهشتی اومدید.
مرسی گاهی چقدر با یه جمله آدم خوشحال میشه.

درباره من

Fort McMurray, Alberta, Canada
آن‌ها که مرا می‌شناسند، می‌دانند اگرچیزی به دلم بنشیند با دیگران تقسیمش می‌کنم. آخر در میان این همه زشتی، چه خوب است وقت بشود هر چند روزی یک بار، هر آن‌چه چنگی به دل زده است را آدم جایی بگذارد برای پیشکش...