۱۳۹۰ خرداد ۲۸, شنبه

با من بمانید ای شادیهای فراموش شده

در این که این روزها ساکت تر شده ام  حرفی نیست.. حرفهایم ته کشیده اند؟ نمی دونم! دارم با خودم فکر می کنم بازم نمی دونم.. مثل آدمهایی هستم که توی خواب راه میرن... کلی وقته عکسهای مربوط به رژه پلیس رو آپلود کردم تو این صفحه ولی حرفم نمیاد که مطلبی اولش بنویسم و بگذارم برای دیدن.. کلی عکس دیگه هم دارم از فستیوال روز اول تابستان... راستی چرا تو کشور ما  از این فستیوالها و جشنهای الکی خوشی  تو هر کوی و برزن برگزار نمیشه؟ خیلی خوبه به خدا به هر بهانه ای جشنی به راه انداختن... بی شک یکی از مزایای در خارجه زندگی کردن دیدن شادی در خیابان است! اینجا همه زندگی در خیابان جریان دارد و در ایران همه چیز در داخل خانه هاست.. همه چیز همینطور است.. سال نو ما رو در نظر بگیرید.. هفت سین می چینیم در خانه خودمان و اغلب چه اصراری داریم که در لحظه تحویل سال در خانه باشیم..فقط در خانه خودمان!!! اینجا همه در لحظه تحویل سال در خیابان هستند کلا برعکسه و همه چیز به همین منوال است .
پانویس: می خواستم ازتون خواهش کنم یکی دو تا وبلاگ که معمولا می خونید و دوست دارید نام ببرید. می خوام ببینم در مورد کی  اول صحبت کنیم.. اونهایی که می خونم و یادم بود این پایین آوردم.. اگه وبلاگی جزو اینا نیست بزارین به حساب فراموشکاری من یا آدرسهاییکه عوض شده 

لیست وبلاگها و عکسها افتاد توی لینک زیر به عنوان " خواندن مطالب دیگر"!! نتونستم درستش کنم.. خواهش می کنم روش کلیک بفرمایید
وبلاگهایی که من  اسمشون رو مهاجرتی گذاشتم
از مشهد الرضا تا کانادا(نیوبرانزویک)




وغیر مهاجرتی ها



۸ نظر:

نرگس گفت...

سلام مریم جون همه وبلاگها قشنگه . نوشته ها دلنشین از همون اول شروع کن

اقاقی گفت...

مریم جان اون وبلاگ تو پرشین بلاگ هم از شماست؟؟؟؟
من نفهمیدم جریان چیه. قراره راجع به وبلاگها بحث کنید؟؟؟
من اومدم بابت لینک تشکر کنم و ببینم کدوم وبت رو لینک کنم. این که با فیلتر شکن فقط کار میکنه

سمیرا گفت...

در مورد وبلاگ ما و کانادا اول صحبت کن!!!! D:

مریم گفت...

نرگس جان
:)) ممنونم... دوست دارم همین کارو بکنم ولی گفتم از بچه ها سوال کنم ببینم نظرشون چیه.

اقاقی جان
آره اون یکی وبلاگ کپی اینه فقط اونجا فیلتر نیست. اون یکی رو لینک کن.. این که فیلتره..
دویت دارم در مورد وبلاگها صحبت کنیم...

سمیرا
حتمااا:))

پیرفرزانه گفت...

فکر می کنی ما جشن و شادی و کارناوال نداریم . خیلی هم خوبش را داریم . چند روز است گشت های امنیت اخلاقی حلقه می زنند دور میدان ونک و ولیعصر و ....و مردم تماشایشان می کنند و لذت می برند از این همه ابروی گره خورده و دست مشت کرده . جایت واقعا خالی است تا ببینی و حظ ببری از این همه برنامه های مفرح برای تابستان.

ava گفت...

kolli nbarat neveshtamo pak kardam! midoonam cheraye shadi nadashtan o behtar az man midooni!

مریم گفت...

فرزانه جان
این برنامه همیشگی شونه اول تابستون... خون مردمو تو شیشه کنند..

آوا جان
چرا پاک کردی؟؟:(( من که بهتر نمی دونم.. می نوشتی خوب...

مژده گفت...

مي دوني مريم جون شايد مردم هم عادت كردن كه كمتر بخندن و شاد باشن و چه حيف

درباره من

Fort McMurray, Alberta, Canada
آن‌ها که مرا می‌شناسند، می‌دانند اگرچیزی به دلم بنشیند با دیگران تقسیمش می‌کنم. آخر در میان این همه زشتی، چه خوب است وقت بشود هر چند روزی یک بار، هر آن‌چه چنگی به دل زده است را آدم جایی بگذارد برای پیشکش...