۱۳۸۹ اسفند ۱۲, پنجشنبه

ادمونتون و بنف


دو روزی است که اومده ایم مسافرت... دو شب گذشته ادمونتون بودیم. ادمونتون به نظرم دیروز سردترین شهر جهان بود! حتی برای مایی که از "شمال تر" آمده بودیم... همه خیابونها و حتی اتوبانها به طرز باور نکردنی یخ زده و پوشیده از برف بود و حتی چند دقیقه نمی شد بیرون بمونی . اصلا امسال پیش بینی شده  بهار هم کانادا همچنان یخ بندون باشه و سرما. برعکس پارسال که خیلی زود هوا گرم شد و زمستون خیلی سردی نبود. پارسال جوری بود که سیزده به در ما رفتیم بیرون و از صبح تا عصر بیرون بودیم و کباب و آش خوردیم! و این کار با این هوایی که من دارم امسال میبینم از محالاته... 

امشب و فردا شب رو در "بنف" هستیم. که شهر کوچیک توریستی در جنوب غربی آلبرتا و مجاور بریتیش کلمبیاست . اینجا هوا خوبه (حول و حوش صفره ) بچه ها رو می خواهیم فردا اسکی ببریم. سه تا پیست اسکی داره این طرفها: اولی Nakiska, دومی MT. Norquay, و سومی Sunshine village.  از هر سه تا پیست این عکسها رو پیدا کردم هنوز نمی دونم کدومشو خواهیم رفت.
یه چیز خیلی با مزه.. این هتل ما استخر در فضای باز داره و الان که ساعت نزدیک نه شبه استخرش بازه و همه هم توی آبن! البته آبش گرمه ... بچه ها و شوهر جان رفتند استخر ولی من ترسو تر از این حرفام! بابا این کانادایی ها هفت تا جون دارند! بغل استخره پر برفه و چند تا پسر و دختر کنار استخر با مایو با هم برف پرت می کردند!! یعنی باید ببینی تا باور کنی! 



۱۱ نظر:

غزلک گفت...

واااای یعنی حول و حوش صفر هوا خوبه؟!
من اصلا نمیتونم سرما رو تحمل کنم ;((

امی گفت...

خوش بگذره بهتون، دیگه اگه کانادا پر از برف و یخ نباشه اسمش کانادا نیست، اصلاً همین اسمش هم به نظر من سرده یاد اون نوشابه های یخ دوران بچگی می افتم!
اینا توی یخبندون می رن استخر و بعد با همون مایو برف بازی می کنن؟!!! مطمئنین آدم فضایی نیستن؟!

shadi گفت...

vaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
manam mikham .
che khochgele.

ajab study weeki beshe in study week.

ناشناس گفت...

God bless you, you tried to protect the Islam. Reza-BC

ava گفت...

khosh bashin
har ja hastin

از دیار نجف آباد گفت...

فقط میتونم بگم التماس دعاااا !!!؟
البته هم به شما و هم به حج آقا شوور گرامی تون که مبادی همه ی آدابند. در احادیث آمده است که غسل شب جمعه مستحب است؟ نمیدانستم که ایشان اینقده در انجام فرائض مستحبی هم معتقدند.

بهرحال آب تنی یا همون غسل مستحبی هم درجوار آن برف بازان، باید ثوابی دوچندان داشته باشد.... بازهم دل ما آب و دل ایشان شاد. شما هم که بخیل نیستید و بفرماید بربخیل لههههنت!!

خوش بگذره.... روز و شب و لحظات پراز شادمانی و تندرستی را برایتان آرزو میکنم. لطفاً با احتیاط رانندگی کنید و ایشاالله که به تندرستی به سرزندگی و خانه تان برگردید. ممنونم که ما رو در شادیهاتون شریک کردید.
درود و دوصد بدرود.... ارادتمند حمید

Nastaran گفت...

Enjoy your vacation in this warm weather and please take some photos for us :)

مریم گفت...

غزلک جان
بزار پوستت مثل ما کلفت که شد به این هوا که برسی کلی به به و چه چه می کنی:)

امی جون
نه مطمئنم اینا هم آدمن! یا یه روزی آدم بودند:) عکسهای استخر رو گذاشتم تو پست بعدی.

شادی جان
این هفته اسمش استادی ویکه همه میرن مسافرت و اینور و اونور... باور کن هیشکی درس نمی خونه تو این هفته!

رضا جان
اسلام رو خوب نگه داشتم جون عمه ام:)) امشب رفتم استخرو عکسهاشو گذاشتم ببین! یعنی باید بگم محشر بود:))

آوا جون
ممنونم عزیزم. لطف داری.

آقا حمید
ممنونم. لطف دارین. امشب دیگه صلاح ندیدم آقای شوهر رو با این اجنبی ها تنهایی بفرستم تو استخر خودمم رفتم برای نگهبانی:)

نسترن جان
مرسییی:) چند تا عکس گذاشتم. اگه دوست داشتین همه عکسها رو ببینید توی پیکاسا آپلود می کنم همشو یه جا ببینید.

Unknown گفت...

Maryam, kheili khoshhalam ke inghadr behetoon khosh gozashte:) fekr mikonam ye ja ino tozih dadi, vali mishe dobare begi doorbinet chie? mamnoon:)

مریم گفت...

فدات شم نسیم جونم
دوربینم خیلی خوب نیست اتفاقا! می خوام تا چند ماه دیگه یه دوربین حسابی با یه لنز گنده بخرم. الان دوربینم کنون 12 مگا پیکسلیه به محض اینکه اون دوربین رویاییمو خریدم بهت میگم:)

Unknown گفت...

:) man ettefaghan donbal ye jam o joor hastam ke dar biairi az kif o aks begiri, na lenz dar o...(ke daram, ama ziadi bozorge) yani hamoon Point and Shoot. age doorbinet ro dar in had khoob midooni, behem migi chi hast?Dar hadde aks gereftan az Nikaye varjeh kafie:)chon doorbin ghablim faseleye click kardan ta aks gereftanesh kheiliiie!:)

درباره من

Fort McMurray, Alberta, Canada
آن‌ها که مرا می‌شناسند، می‌دانند اگرچیزی به دلم بنشیند با دیگران تقسیمش می‌کنم. آخر در میان این همه زشتی، چه خوب است وقت بشود هر چند روزی یک بار، هر آن‌چه چنگی به دل زده است را آدم جایی بگذارد برای پیشکش...