۱۳۸۹ اسفند ۲, دوشنبه

آدرس جدید در بلاگ فا

یک وبلاگ دیگه در بلاگ فا درست کردم و دو پست آخر رو هم به اونجا منتقل کردم. هیچ چیز دیگه رو نبردم نه کامنتهای شما نه حتی آدرس دوستان. از بس که دوست دارم فکر کنم رفتنم موقتیه. بالاخره ما هم رفتیم زیر لوای اسلام و این سرویس دهنده های وطنی. خوب چه عیبی داره؟ حالا مشکل من اینه که اینقدر اونجا برام غریبه است که تا رفتم اونجا مثل مرغ عشقهایی که قفسشونو عوض می کنند لالمونی می گیرند زبونم بند اومده (البته به خاطر دارید که اصولا  هرگز قبلا هم چهچه نمی زدم:))

آدرس خونه جدیدمون اینه:

می بینمتون

۱ نظر:

از دیار نجف آباد آمریکای جهانخوار گفت...

ای غربزده ی وطن فروش جاسوس تــوّاب. حالا دیگه از همه چیز توبه کردید و رفتید زیر عبای ساخت وطن؟

بهرحال هرجا که بری، هستیم. ولو اینکه بنده نتونم از سرکارم خدمت شما عرض ادب کنم و برای اینکه چراغ این یکی خونه تون هم خاموش نشه؛ بنده شاید اوّلین و آخرین نظر رو نوشتم که خیلی هم سوت و کور نباشه. ایشاالله که موفق و پیروز باشید.

درود و دوصد بدرود... ارادتمند حمید

درباره من

Fort McMurray, Alberta, Canada
آن‌ها که مرا می‌شناسند، می‌دانند اگرچیزی به دلم بنشیند با دیگران تقسیمش می‌کنم. آخر در میان این همه زشتی، چه خوب است وقت بشود هر چند روزی یک بار، هر آن‌چه چنگی به دل زده است را آدم جایی بگذارد برای پیشکش...