۱۳۸۸ اسفند ۲۴, دوشنبه

ماهی

پدر من تورنتو زندگی می کنه. پارسال که ما اونجا بودیم اون در یک آپارتمانی زندگی می کرد که چندان آفتابگیر نبود.برای همین او هر روز گلهای آپارتمانیش رو هن هن کنان میاورد پایین جلوی ساختمون که آفتاب بخورند. ما می گفتیم هرکی سگشو میاره هوا بخوره بابا گلدوناشو میاره:) من هم چند روز پیش رفتم و دوتا گلد فیش قرمز خریدم برای هفت سین. یکیش همون اول در جریان نقل و انتقال از کیسه ای که توش بود به تنگ ضربه مغزی شد به ملکوت اعلا پیوست. دومی رو هر روز میبرم بیرون هوا بخوره. دوباره میارم تو. کارتون پلنگ صورتی با اون ماهیش یادتونه؟قلاده انداخته بود گردن ماهیش همه جا میبردش؟ آخرش ماهیه رو مینداختن تو آب خفه میشد:))

۷ نظر:

شانتمیس گفت...

تسلیت میگم خدا ماهیتونو رحمت کنه غم آخرتون باشه :))

مریم گفت...

چه بامزه بود...:))))D:::::

محمد گفت...

مریم من از وقتی نو جوون بودم به شدت با خرید ماهی قرمز و هر نوع حیوون دیگه و زندانی کردنشون تو خونه مخالف بودم. بعدشم خودم تنهایی یه انجمن درست کردم به اسم جمعیت یه نفره دفاع از ماهی قرمزای بی دفاع!
تو رو خدا تا اون یکی هم دق نکرده ببر بندازش تو یه رودخونه ای حوضی جایی پیش بقیه ی ماهیها! اون اولی رو هم خدا میدونه با سرعت چند متر بر ثانیه انداخته بودی تو تنگ بیچاره رو!

بعد از شوخی من سال خوبی رو برا تو و خانوادت و ماهیت آرزو میکنم.)ایشالا ماهیت تا سال دیگه زنده بمونه! فقط موقع عوض کردن آب تو رو خدا یه خورده لطیف تر برخورد کن!)))

Diary Of A Stranger گفت...

چه بامزه میبریش هوا بخوره؟

محمدرضا گفت...

اون قسمت پلنگ صورتی رو خوب اومدی
تو هم مواظب ماهیت باش نندازنش توی آب!

sunshine1276 گفت...

درگذشت نابهنگام ماهی گلدفیش شما را صمیمانه تسلیت گفته و بقای عمر اون یکی ماهیه باشه در ضمن مجلسی از طرف دوستان در فورت مک موری به همین مناسبت سال اینده قراره برگزار شه حالا تا ببینیم چی میشه .....
راستی رنگ اون ماهی قرمزه کم کم سیاه میشه تا کاملا عزادار بشه.....
رضا

مریم گفت...

شانتمیس جان
مرسی:))

مریم نازنین
مرسی روحیه دادی:)

محمد عزیز
بابا انساندوست.. حیوان دوست.. ماهی دوست:)))
این ماهیا قبلش هم تو آکواریوم بودنا!! از دریا نگرفتمیشون:) دیگه جرات نمی کنم آبشو عوض کنم راستش..اون دفعه هم کار آقای شوهر بود البته.

Diary of a stranger
آره خوب .اکسیژن می خواد بیچاره.. هوای آبش تموم میشه . می دونی ماهیای تنگ از خفگی میمیرن؟ هوای خونه گرمه و آب هم تنگ که گرم میشه اکسیژن کمتری نگه میداره و ماهی خفه میشه. باید آبش خنک باشه و در مجاورت هوای آزاد تا آب اکسیژن بگیره.

محمد رضای عزیز
آره خیلی مواظبشم . داره کم کم عادت می کنه سر میز با ما غذا بخوره.

SunShine1276
:)) مرسی . بقای عمر ماهیای شما هم باشه.

درباره من

Fort McMurray, Alberta, Canada
آن‌ها که مرا می‌شناسند، می‌دانند اگرچیزی به دلم بنشیند با دیگران تقسیمش می‌کنم. آخر در میان این همه زشتی، چه خوب است وقت بشود هر چند روزی یک بار، هر آن‌چه چنگی به دل زده است را آدم جایی بگذارد برای پیشکش...