۱۳۸۸ دی ۲۵, جمعه

جمعه شب قبل از ویکند

دلم می خواد چیزی بنویسم اصلا دلم برای اینجا تنگ میشه چند روز که می گذره؛ ولی راستش حرفم نمی یاد! احالا همه جریانات ایران یه طرف اصلا آدم فکش قفل میشه وقتی میشنوه یهو تو یه زلزله نیم میلیون کشته شدند.خدا هم انگاراز دست آدمها خسته شده یه جورایی داره میلیونی درو می کنه... درسها هم نمی دونم کی اینقدر تلنبار شد .فقط دوهفته گذشته از اول ترم ها! اگه همه این شنبه یکشنبه درس بخونم و گزارش آزمایشگاه بنویسم بازم تموم نمیشه. باید یه رزومه جدید برای خودم درست کنم که برای دوره های کوآپ تابستون اپلای کنم. اصلا نمی دونم چی باید توش بنویسم . معمولا تو رزومه از تجربه کاری می نویسن. حالا من که تجربه ندارم تو این رشته .. همش یه ترم خوندم باید واحدهایی که گذروندم بنویسم؟

۱۱ نظر:

ناشناس گفت...

write about your last exprince, and your interest that you choose this field.

محمد گفت...

چرا اینقدر عجله داری برا دادن رزومه و کار و این حرفا! تازه تو همون یه ترم کلی تجربه کسب کردی . اگرم برا رزومه حرف کم اوردی از اون دختر خالکوبیه بنویس براشون.)

به نظر من ما داریم تو بد دوره ای زندگی میکنیم.
قهر طبیعت تازه آغاز شده! باید منتظر انتقام باشیم.
همه!

ساحل گفت...

سلام مريم جون
اميدوارم خوب باشي. يك سؤال داشتم. من رشته ام محيط زيست هست و حدود 5/4 سال سابقه كار مرتبط با رشته ام دارم. به نظر شما براي رزومه نويسي در كانادا آيا نياز دارم كه مدركي نامه اي چيزي از اداره ام بگيرم. آيا مديرم ميتونه نامه اي به من بده كه اونجا به دردم بخوره. البته الان چند ماهه كه استعفا دادم. ممنون ميشم راهنماييم كني.

مهدی گفت...

البته خیلی کشته شدند که جای تاسفه ولی تعدادشون نیم میلیون نیست و میگن حدود 50 هزار نفره

مریم گفت...

ناشناس عزیز
مرسی درسته باید از علاقمندیم به این رشته و اون تجربیاتی که می تونه مرتبط باشه بیشتر بنویسم.

محمد عزیز
من زیاد عجله ندارم.مجبورم! برای تابستون باید یه جایی پیدا کنم برای کار آموزی.ترم پیش دختر خالکوبیه آخرین نفری بود که فکر می کردم باهاش بتونم دوست باشم! ولی این هفته تقریباهر روز ظهرتو سلف اومد سر میز ماوبا هم ناهار خوردیم و هی در مورد غذا حرف زدیم!

ساحل جان
برای کار پیدا کردن احتیاج به رزومه داری و در اغلب موارد لازمه رفرنس در آخر رزومه ات معرفی کنی. اگه جایی بخواهند استخدام کنن ممکنه با اون افرادی که به عنوان رفرنس معرفی کردی تماس می گیرند. من فکر نمی کنم نامه ای که از مدیر بگیری به دردت بخوره.

مهدی عزیز
من کجا شنیدم 500000 تا کشته شدند؟ واقعا مغزم سوت کشید . گرچه 50000 تا خیلیه نه؟ اصلا این اعداد وقتی تصور می کنی هرکدومش یه آدمه خیلیه.

مریم گفت...

مهدی عزیز
گوگل کردم دیدم تا الان 200000 تا کشته شدند تو زلزله.لینکش:
http://www.canada.com/news/Canadians+flee+Haiti+death+toll+nears/2450167/story.html

مهدی گفت...

به هرحال آمار متفاوته. با نگاه جهان وطنی آدم دوست داره یه کمکی بکنه. اما اینجا که ما نه کردیت کارت داریم و نه اعتمادی به دولت

محمدرضا گفت...

زلزله عجیبی بود. همین 200000 هزار تا رو دولتش اعلام کرده و تازه میگه زیادتر هم میشه...
تازه 7 و 3 دهم بوده. تو ژاپن چند سال پیش 8 اومد یه مرد کشته شد. اون هم چون مریضی قلبی داشت سکته کرده بود!

مریم گفت...

محمدرضا
هاییتی کشور فقیریه ظاهرا. روز بعد از زلزله سر کلاس جئو تک استاده یه جلسه کامل در مورد علت زلزله توضیح داد.

ناشناس گفت...

سلام مریم جان
این لینک و باز کن و تو قسمت job هاش شغل های مرتبط با درسهایی را که خوندی نگاه کن بعد از توی شرح وظایفش ببین کدومهاش رو در موقع انجام دادن کارهای فیلد یا تمرین هایی که انجام دادی، مشترک پیدا میکنی. یه سری از skill ها هم که احتمالا از سابقه کار قبلیت می تونی تو رزومه جدید بیاری بهش می گن transferable skills .موفق باشی
سمیرا
لینک: http://www.eco.ca/portal/default.aspx

مریم گفت...

سمیرا جان
مرسی چقدر لطف کردی اتفاقا این ویکند می خوام این رزومه جدید رو درست کنم رفتم که این لینک رو ببینم. بازم ممنونم:)

درباره من

Fort McMurray, Alberta, Canada
آن‌ها که مرا می‌شناسند، می‌دانند اگرچیزی به دلم بنشیند با دیگران تقسیمش می‌کنم. آخر در میان این همه زشتی، چه خوب است وقت بشود هر چند روزی یک بار، هر آن‌چه چنگی به دل زده است را آدم جایی بگذارد برای پیشکش...