۱۳۸۸ دی ۱۵, سه‌شنبه

کالج

دوشنبه ترم جدیدمون شروع شد. کارنامه ترم پیش هم گرفتم.معدل ترم قبلم 3.67 از 4 شد. کلا اینجا نمره درسها D,C,B,AوFداده میشه . هرکدوم از اینها سه level داره مثلا +A ,Aو-A. اگه از صد بخوای حساب کنی بالای 85 درصد Aمیشه. من همه درسهام Aبود جز رایتینگ انگلیسی که B شدم.
این ترم هم با یک سری درسهای عجیب و ناشناخته روبرو شدم .. تا دلت بخواد چی چی لوژی!! اکولوژی و زولوژی .. که اصلا نمی دونم فرقشون چیه safety و Water qualityو GeotechوArcview Gisهم دارم. خدا به خیرکنه. تو خواب هم نمی دیدم روزی روزگاری سروکارم به این درسها بیفته.
کلی چیز دوست دارم در مورد این معلمها و همکلاسیها بنویسم.ولی فکر کنم باید اول یه عکس کلی ازشون بزارم همشونو معرفی کنم. تا بگم فلانی شما بگین آهان:) مثلا بگم اون دختره که همه جاش خالکوبیه بدونین کیو میگم! واقعا همه جاشو خالکوبی کرده یه نگین هم زده وسط زبونش:)وقتی با آدم حرف میزنه نگینه رو میاره بین دندوناش جیگرآدم ریش میشه. بلوزشو میزنه بالا شکمشو می خارونه.. شلوارشم همیشه تا فیها خالدونش پایینه.تا اونجایی که من دیدم هیچ جای خالی نداره:)) میبینید چقدر موضوع دارم؟

۸ نظر:

امیر حسین گفت...

سلام . کالجی که شما میرین دارین چه رشته ای میخونین؟میشه بگین کسایی که انگلیسی شون خوب نیست باید اونجا چیکار کنن ؟ من دوست دارم ادامه تحصیل بدم اگه کانادایی شدیم اما پایه انگلیسیم ضعیفه

مریم گفت...

من رشته محیط زیست می خونم.خوب زبان باید در حدی باشه که آدم متوجه بشه درسها رو وگرنه نمیشه که. برای ورود به کالج حداقل نمره 70 تافل اینترنت بیس یا 6-6.5 آیلتس می خواد برای دانشجوهای خارجی. باید یکی از اینا رو اول امتحان بدین.

باران گفت...

چقدر هوس دوباره به کالچ رفتن کردم! سه سال پیش فارغ التحصیل شدم ولی دلم میخواد دوباره برم! ولی من فقط یک امتحان ساده از سطح زبان از من گرفتند که به حدنصاب رسیده بود! راستی کدوم کالج میری؟

jalinous گفت...

سلام مریم جان امیدوارم همیشه موفق باشی. راستی با تاخیر کریسمست مبارک!!

منم دوتا دختر دارم خدا دختراتو برات حفظ کنه.

زولوژی بسیار درس جالبیه و شیرین. اکولوژی هم بد نیست. یاد بیست سال پیش افتادم ترم اول دانشکده. عجب حسی داره. لطفا بیشتر از حال و هوای درس و کالجت بنویس.

محمد گفت...

من عاشق آدمای جدیدم.ازشون بیشتر بنویس!
من که مشتاقانه منتظرم.

راستی خیییییییییییییلی خرخونیا!))

مریم گفت...

باران عزیز
اسم کالجی که میرم کیانو کالجه . همین جا فورت مک موری

جالینوس عزیز
مرسی سال نو شما شما هم مبارک . من از این درسها هیچ تصوری ندارم. واقعا نمی دونم موضوعشون چیه.

محمد عزیز
باشه از همکلاسیام بیشتر می نویسم .اصلا بهتره شما هم در جریان باشین:))

محمدرضا گفت...

ایول به A. شاگرداول نشدی؟
پس منتظر معرفی همکلاسیهات میمونیم. برای من که جالبه

مریم گفت...

محمد رضا عزیز
مرسی. من معدل بقیه رو نمی دونم . برای همین نمی دونم شاگرد چندم شدم ولی می دونم اول نشدم چون یه پسره هست که 3.7 شده اینو خبر دارم.

درباره من

Fort McMurray, Alberta, Canada
آن‌ها که مرا می‌شناسند، می‌دانند اگرچیزی به دلم بنشیند با دیگران تقسیمش می‌کنم. آخر در میان این همه زشتی، چه خوب است وقت بشود هر چند روزی یک بار، هر آن‌چه چنگی به دل زده است را آدم جایی بگذارد برای پیشکش...