۱۳۸۸ خرداد ۱۹, سه‌شنبه

باز این چه شورش است که در خلق عالم است

خبرها و فیلمهایی که از ایران می شنویم و میبینیم نشون میده هر روزکه داره میگذره اتفاقات تازه و پیش بینی نشده ای میفته . مردم اعتراضات و خواسته هاشونو هر چه بیشتر نشون میدن و من تو این فکرم که بعد از انتخابات می خواد چه اتفاقی بیفته. خوب به نظر من آنچه که مسلمه احمدی نژاد انتخاب نخواهد شد. اول به خاطر اینکه با حرفهایی که زده موازنه قدرت کاملا به هم خواهد خوردودیگه اینکه چون مردم اصلا بهش رای نمی دن و اینقدرها هم اختلافش با بقیه کم نیست که بتونه با تقلب جبرانش کنه.ولی اونی که انتخاب میشه با این خواسته های مردم چه خواهد کرد؟ فرض کنید موسوی-خوب احتمالش خیلی بیشتر از بقیه است- چه می خواهد بکند؟ و مردم چه خواهند کرد؟ همه نخود نخود خانه خود و جیش بوس مسواک لالا چون موسوی اومده؟

۲ نظر:

کامیار گفت...

سلام
درباره خبر واحد مرکزی خبر حق با شما بود. ظاهراً منبعی که آن خبرگزاری استفاده کرده همانی نیست که من آن را یافتم. هر چند تمام رتبه‌ها عیناً مشابه می‌باشند!
خیلی مشتاقم بدانم آنها خبر را از کجا آورده‌اند زیرا جستجوی من تا به حال در اینترنت همان چیزی را نشان می‌دهد که نوشته‌ام.
باز هم تشکر از راهنمایی شما
موفق باشید

لاله گفت...

متاسفانه مردم ما فقط زمانی که میدونن چی یا کی رو نمیخوان با هم متحد میشن. امیدوارم این دفعه با دفعات قبل فرق داشته باشه. و بدونن که اگه قرار هست میرحسین موسوی برای ایرن کاری انجام بده، باید هم حوصله داشته باشیم و هم اینکه همکاری کنیم. سوپر من و قهرمان هم نیست، پس تنهاش نذاریم. چون دیگه تو این چهارسال گذشته فکر کنم تفاوت ا.ن و خاتمی رو فهمیده باشیم.

درباره من

Fort McMurray, Alberta, Canada
آن‌ها که مرا می‌شناسند، می‌دانند اگرچیزی به دلم بنشیند با دیگران تقسیمش می‌کنم. آخر در میان این همه زشتی، چه خوب است وقت بشود هر چند روزی یک بار، هر آن‌چه چنگی به دل زده است را آدم جایی بگذارد برای پیشکش...