۱۳۸۷ بهمن ۸, سه‌شنبه

خریدهای روزانه

تورنتو که بودیم برای خریدهای روزانه (که معمولا هفتگی انجام میشد!) اغلب می رفتیم no frills یاFood basicوگاهی هم وال مارت وسوپر مارکتهای چینی یا ایرانی که این دوتای آخری برای گوشت و سبزیجات و دومی برای چیزهای ایرانی که لازم داشتیم ولی جاهای دیگه پیدا نمی شد. اینجا بجز وال مارت از هیچ کدوم خبری نبود برای همین تصمیم به سفرهای اکتشافی جهت پیدا کردن فروشگاه مناسب برای خرید خونه گرفتیم.



یک فروشگاه زنجیره ای که اینجا خیلی شعبه دارهSobeysهست که نمی دونم تورنتو هم بود یا نه به هر حال اونجا ازش خرید نکرده بودیم بقیه فروشگاههای خیلی خوب برای خرید:Save on food وSuper Store وSafe -Way هستند.

من سعی کردم چند تا عکس از داخل فروشگاهها تهیه کنم ولی گرفتن عکسایی که نمای بازی از فروشگاه رو نشون بده ممنوعه همونطور که می دونید اینجا چون به حریم خصوصی وامنیت افراد خیلی اهمیت می دن و طبیعیه که فروشگاه چون یک محل عمومیه و ممکنه کسانی تو عکس بیفتند که دوست نداشته باشند (خوب ممکنه مثلا پناهنده باشند و نخواهند کسی از جاشون مطلع بشه یا جونشون در خطر بیفته یا هر علت دیگه) .

تنها چند تا عکس نه چندان خوب یواشکی از Safe -Way نزدیک خونمون گرفتم:)


۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

سلام بر شما
ممنونم که از وبلاگ بازدید نموده بودید و پیام گذاشته بودید. من همسر ستیز هستم ! وگرنه با جماعت فرهیخته و کوشای بانوان ستیزی ندارم. خوش باشید و همیشه سربلند (شما را هم لینک کردم)
دیر بمانید و پایدار
زن ستیز www.zan-nagirin.blogfa.com

ناشناس گفت...

مريم جان منزل نو مبارك

ممكنه منو لينك كنيد ؟

ناشناس گفت...

هر جا ميري يادت باشه ايروني بازياتو فراموش نكني
مثلا يواشكي عكس بگيري از جايي كه نبايد بگيري و يا ....


البته شوخي بود
موفق باشي


سين ميم

مریم گفت...

مهاجر کانادا عزیز:
من شما رو لینک داده بودم هر روز هم سر میزدم ولی هر بار وارد بلاگ شما میشدم کامپیوترم شروع می کرد به داد و فریاد و خبر از یک ویروس میداد!!
چکار کنم به نظرتون؟

ناشناس گفت...

سلام مريم جان
ممنون از اينكه اين پستو زدي.موفق باشي

ناشناس گفت...

سلام وبلاگ خوبي داري يواش يواش داره از آلبرتا خوشم مياد
راستي اونجا به سردي کبک و انتاريو نيست که ؟

ناشناس گفت...

سلام.اگر اشتباه نکنم شما بتازگی به البرتا نقل مکان کردید.با سلامتی.من یک دکتر داروسازم میخواستم از وضعیت زندگی در البرتا بدونم چون شما سابقه زندگی در تورنتو را داشتید در مقام مقایسه کدوم رو پیشنهاد میکنید؟ ببخشید که من سوالم را در لینجا مطرح میکنم چون لینکی برای ارتباط مستقیم با شما پیدا نکردم.با سپاس فراوان فقط اگه ممکنه مقایسه ای بین ایندو شهر بهم بدید .

ناشناس گفت...

ma inja faghat walmartemoon ba shoma moshtareke!!
jaleb bood.

na yadam nemire.

ناشناس گفت...

maryam jan mosallame shoma ro faramoosh nemikonam!

مریم گفت...

با سلام خدمت جناب دکتر داروساز:)
شهری که ما الان ساکن هستیم شهر کوچیکی از استان آلبرتاست که به واسطه نزدیکی به مراکز نفت خیز استان و شغل همسرم اینجا ساکن شدیم.بزرگترین شهر این استان کلگریه. تورنتو بزرگترین شهر کانادا و البته پورت ورودی برای اکثر مهاجرهاست من فکر می کنم هرکسی موقعیتهای خیلی زیادی در تورنتو می تونه داشته باشه البته بهتره مهاجرا هرگز گزینه دیگر استانها رو در پیدا کردن کار مناسب کلا حذف نکنند.
موفق باشید

درباره من

Fort McMurray, Alberta, Canada
آن‌ها که مرا می‌شناسند، می‌دانند اگرچیزی به دلم بنشیند با دیگران تقسیمش می‌کنم. آخر در میان این همه زشتی، چه خوب است وقت بشود هر چند روزی یک بار، هر آن‌چه چنگی به دل زده است را آدم جایی بگذارد برای پیشکش...