۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۹, یکشنبه

روز مادر

امروز- یکشنبه- به تقویم اینجا روز مادر است. راستش خودم رو مادری نمیدونم که مستحق تقدیر و تمجید باشه مگه چکار کردم؟ به حکم قانون طبیعت یه سری چیزا افتاد گردن ما و بعد هم بقیه قضایا.. اصلا مگه برای اون چیزهایی که طبیعت در وجود ما گذاشته باید جایزه بگیریم؟ تا اومدیم بفهمیم چی به چیه دیدیم زنیم با احساسات زنانه..گفتند حضور ما موجب نظم و آرامش میشه..دیدیم تقریبا از عهده خیلی کارها برمیاییم ...دیدیم همینطوری اتوماتیک دلمون ضعف میره برای بچه وبعد دیدیم اوه چه کارها که بلدیم برای اون بچه بکنیم .
دسته گلی رو که خودم هم دوست دارم داشته باشمش تقدیم می کنم به همه اونهایی که مادرند. بیشتر و بهتر ازمن.

۱۵ نظر:

غزلک گفت...

روزتون مبارک

سارا قند تلخ گفت...

مریم جان روزت مبارک خیلی ها هم هستن که همین حکم طبیعت رو نمیتونن انجام بدن مادر بودن یعنی عشق بدون توقع ...
ممنون از گلهای زیباییت

RS232 گفت...

مریم جان من هم روز مادر را به شما تبریک میگویم

مریم گفت...

غزلک آی غزلک:))
مرسی قربانت

سارا قند تلخ
قابل شما رو نداشت:)

RS232
مرسی آرش جان

از دیار نجف آباد گفت...

با سلام
دیره ولی کم کم باید از رستوران و شامی که گردن جناب شوهر برای روز مادر گذاشته باشید برگردید و امیدوارم که این تبریک ساعتهای آخر روز مادر مطلوبتان باشد.

پیروز باشید... صادق ترین دوست مادر باشد وبس. روز مادر بر همه ی شما مادران امروز و فردا مبارک و خجسته باد....ارادتمند حمید

نرگس گفت...

سلام
روزت مبارک مامان خوب مهربون
تازه با وبلاگتون آشنا شدم می تونم بپرسم کدوم شهر زندگی می کنید و هزینه دانشگاه اونجا سالانه برای یه مهاجر چقدر می شه ؟
ممنون

محمد گفت...

شاید 5 بار متن کوتاه و زیبات رو خوندم. مثل همیشه بدون غرور!)
مریم ! من شک ندارم تو یه مادر خیلی خوب و مهربونی ! مادری که فقط نقشش رو از طبیعت نگیره بلکه یه چیزی به نقش طبیعیش اضافه کنه و تقدیمش کنه به دخترای گلش که مادرای آینده ان.

روزت مبارک.همه ی گلهای قشنگ دنیا تقدیم به تو و همه ی مادرای خوب دنیا!
همین الان هم برای مادر خوبت دعا کردم.حتما با دیدن آرامش تو اونم آرومه.

مریم گفت...

از دیار نجف آباد-آقا حمید عزیز
:)) ما خونه بودیم امروز ولی بد هم نبود:)خیلی لطف دارین.

نرگس جان
ما فورت مک موری در استان آلبرتا هستیم. قربون شکلت من کالج میرم نه دانشگاه . هزینه اش هم ترمی حدود 2000 دلاره.

محمد عزیز
5 بار ارزش خوندن نداشت که:)) مرسی از دعای خوبت و گلها:)

مریم گفت...

مریم جونم..روزت مبارک....
چه گل خوشگلی...
چه به حکم طبیعت...چه به هر دلیلی...
مادربودن.. و مسئولیت هاش...کار بزرگیه...
ار اون طرف..این روز هم یه روزی واسه هر فرزندی...تا یادش نره..
یکی هست که براش وقت گذاشته و سختی و مشکلاتی تحمل کرده...

حسام گفت...

روز شما مبارک!

مریم گفت...

مریم نازنین
مرسی عزیز دلم..منم این دسته گل رو خیلی دوست داشتم.

حسام عزیز
مرسی لطف دارین. راستی می خواستم بگم خیلی جالبه وقایع همه پلانها رو ثبت می کنید. فکر کنم بی نظیر باشه.

محمدرضا گفت...

نکنه تولد حضرت فاطمه ست؟!!! تبریک میگم به شما که با این تحلیلی که کردی حداقل خیلی بیشتر از مادرهای دیگه شناختی مادر بودنت رو و این خودش خیلیه.

مریم گفت...

محمد رضا عزیز
دیگه کم کم نگرانت شده بودند همه.. یه خبری چیزی:))

sunshine1276 گفت...

روزتون مبارک مریم جان

مریم گفت...

sunshine1276
مرسی لطف دارین:)

درباره من

Fort McMurray, Alberta, Canada
آن‌ها که مرا می‌شناسند، می‌دانند اگرچیزی به دلم بنشیند با دیگران تقسیمش می‌کنم. آخر در میان این همه زشتی، چه خوب است وقت بشود هر چند روزی یک بار، هر آن‌چه چنگی به دل زده است را آدم جایی بگذارد برای پیشکش...