۱۳۸۸ شهریور ۳, سه‌شنبه

یک شروع

اول از همه بگم " من بیولوژی رو پاس کردم" . فکر می کنید با چه نمره ای؟ 60؟ 70؟ نه برو بالا 80؟(خودم تو خواب هم80 یا 85 رو نمی دیدم) نه برو بالا :) من با 90 پاس کردم. امروز صبح رفتم امتحان دادم 3 ساعت! 66 تا سوال تستی که هرکدوم یه نمره داشت و10 تا تشریحی که 3 یا 4 نمره داشتند.بعد از ظهر استاد نتیجه اش رو برام ایمیل کرد.
وامروز بعد از همه اینها یک حسی پیدا کرده بودم ..به گذشته فکر می کردم .به سختی ها ..وباز امروز خودم رو در اول یک راه میبینم . یک شروع...
یک جمله از کتاب آسمانی" شازده کوچولو" رو به یاد میارم آنجا که تنها گل سیاره خویش را در میان گلستانی که یافته حقیر میابد ولی بعد با خود می اندیشد آنچه به گل تو آن ارزش را داده عمری است که تو به پای او صرف کرده ای .
و این را با خودم تکرار می کنم..آنچه به دلخوشی های هر چند حقیرانه زندگیم ارزش می دهد عمری است که به پای آنها صرف کرده ام.

۱۷ نظر:

karno گفت...

مريم جان تبريك ميگم، ميدونم كه درس خوندن در كانادا كار آسوني نيست ، 90 هم نمره فوق العاده ايي ،معلومه خيلي باهوشيد، به اميد موفق هاي پي در پي ...

پوريا گفت...

تبريك ميگم مريم جان. همه ميگن بچه هاي ايراني اونجا كه ميرن نابغه ميشن ها...

محمد گفت...

مریم من عاشق شروعهای پر انرژی هستم! خوشحالم که یه مرحله جدید از زندگیت رو داری با امید شروع میکنی.)
جمله ی شازده کوچولو هم خیلی الهام بخش بود.
در ضمن شما هم خیلی خر خون هستیا!))

لاله گفت...

آفرین به تو دختر زرنگ و با هوش :)
امیدوارم همیشه موفق باشی. مطمئنن، مزد تلاش و کوشش خودت رو گرفتی. و این نتیجه خیلی به آدم مزه میده.

مریم گفت...

کارنو نازنین
مرسی لطف دارین

پوریا عزیز
نه تنها بچه های ایرانی بلکه هرکجایی که باشی وقتی فکر کنه این یه راهه موفقیت تو اینجاست حداکثر تلاششو می کنه بلکه بتونه کاری کنه.

محمد عزیز
آره والله خیلی خرخونی کردم خودم می دونم:)

لاله جان
مرسی عزیزم خیلی لطف داری..

پت گفت...

تبریک

شب از خورشيد شب مهاجر گفت...

ايول.... ايول....
كف رو برو تو كارش.....
تبريك ميگم مريم جان... مطمئنم همه مراحل را با موفقيت ميگذروني

مریم گفت...

شب و خورشید عزیز
مرسی.. حالا خدا کنه خوب باشه این رشته ای که می خوام بخونم. من که تلاشمو می کنم ببینم چی میشه.

خورشيد گفت...

مبارك باشه . ايول بابا گل كاشتي من مي دونم چقدر سخته بيولوژي . آفرين . منم تو فكرم كه بيام اونجا تو شهر شما . فقط اولش نه بعد از چند ماه كه جا افتاديم .

Diary Of A Stranger گفت...

سلام
وبلاگتون رو از ابتدا تا اینجا خوندم. خیلی وبلاگ خوبی داری. قلمت هم خیلی دلنشینه :)
منم شما رو لینک می کنم. باریکلا با این نمره خوبت :)

نیلوفر گفت...

برواوو خیلی خوشحال شدم.افرین

مریم گفت...

خورشید نازنین
جدی میگی؟ ممکنه شما بیایین این شهر؟ وای چه عالی خیلی خوشحال میشم اگه اینجوری بشه

مریم گفت...

Diary Of A Stranger
لطف کردی به من سر زدی خوشحالم از آشنایی با شما
حالا که همه فروغ رو دوست داریم بیا هی شعر فروغ بنویسیم تو این وبلاگا:)

مریم گفت...

نیلوفر جان
مرسی عزیزم لطف داری

محمدرضا گفت...

آفرين...موفق بموني ايشاللا

اون مطلب راجع به شازده كوچولو عالي بود...

برگ افرا گفت...

تبریک میگم
موفق باشید

چنگ گفت...

اگه گل شازده کوچولو ریشه در خاک سیاره اش نداشت ومیتونست روزی ساکش را ببندد وبرود آیا شازده بازم باید عاشق گلش میموند؟

درباره من

Fort McMurray, Alberta, Canada
آن‌ها که مرا می‌شناسند، می‌دانند اگرچیزی به دلم بنشیند با دیگران تقسیمش می‌کنم. آخر در میان این همه زشتی، چه خوب است وقت بشود هر چند روزی یک بار، هر آن‌چه چنگی به دل زده است را آدم جایی بگذارد برای پیشکش...