۱۳۸۸ تیر ۱۷, چهارشنبه

کسی یه پای تخته بازی تو فورت مک موری سراغ نداره؟

ده پونزده روزی است که باباجانمان از تورنتو اومدن پیش ما دیدنی... چند روز اول که گذشت یهو یه روز صبح بابا از خواب بلند شد و گفت" اینجا اصلا به من خوش نمی گذره!!" ای وای..آخه چرا؟ خلاصه علت رو جویا شدیم و بابا گفتند من تورنتو که هستم هفته ای چند روز که میرم کانون ارشدان ریچموند هیل دوستای اونجا رو میبینم. چند شب هم که میرم کانون پریا با دوستان تخته بازی می کنم و موسیقی زنده وشب شعرو این چیزا... هر یکی دوهفته ای هم حتما یه سر میریم کازینو راما یا کازینو نیاگارا .بقیه اش که هروقت بشه با برو بچ میریم بیرون و رستوران و کافی شاپ. ولی اینجا چی؟ از روزی که اومدم فقط چند بارمنو بردین فروشگاه.. دیدیم ای دل غافل چقدر سر بابا شلوغ بوده و ما خبر نداشتیم.. گفتم حداقل یه پای تخته بازی براش جور کنم اینجا که ایرانی حکم کیمیا رو داره حالا کجا تخته باز پیدا میشه .بعد از کلی پرس وجو پدر یکی از دوستای کانادایی دختر کوچیکم که تخته بازی بلد بود رو دعوت کردیم اونم یه روز اومد ده دست بازی کرد همش" مارس" شد دیگه هم نیومد.آخه کانادایی ها رو چه به تخته بازی... فعلا خدا پدر این سایت 5-6 که میشه آنلاین تخته بازی کرد رو بیامرزه سر این پدر جان رو گرم کرده.تازه به یوزر آی دی که اولش میزنه میره برای بازی هم میگه وب سایت. یه روز یادش رفته بود پرسید وب سایت من چی بود مریم؟ من که داشتم شاخ در میاوردم یهو دوزاریم افتاد چی چی می خواد..

۱۰ نظر:

محمد گفت...

سلام
بنده ی خدا باباتون از یه شهر دیگه اومده خونتون اونوقت نشسته پای اینترنت. برو بشین با بابا همصحبت شو. از جوونیش و از کاراش بپرس.باهاش گپ بزن.نذار بهشون سخت بگذره.)
اصلا یه برنامه ای بذارین ازشون تخته یاد بگیرین اگه بلد نیستین. یه کلاس آموزشی!
کنار بابا خوش بگذره! ))

ناشناس گفت...

سلام شما چه جاي زيبايي زندگي ميكنيد!خودتون اونجا رو پيدا كرديد يا كسي بهتون پيشنهاد داد ؟ از گوگل ديدم خيلي عالي بود آدم شاعر ميشه با ديدن اون طبيعت زيبا ... تو شهري كه من زندگي ميكنم پره درياچه است واسه همين ماهي گيري ( نه براي خوردن بلكه بگيري و آزادش كني) خيلي كار سرگرم كننده ايه .به نظر من از فرصت استفاده كنيد بريد ماهي گيري ظاهرا اونجا رودخونه هم داريد ...

مریم گفت...

محمد عزیز کاملا درست میگین شما.. ولی واقعیتش اصلا حوصله بازی تخته رو ندارم ولی برای حرف زدن و درد دل پا هستم:)
کارنو عزیز
مرسی آره اینجا تابستونش که یه چیزی تو مایه های بهشته ولی زمستونش خیلی سرده .ماهیگیری هم خیلی موافقم ولی من هم ظالمم هم شکمو:) اگه بتونم بگیرم حتما یه دقیقه بعدش کبابش می کنم تا بخوریم:) هم رودخونه خیلی بزرگی داره به اسم آتاباسکا هم چند تا دریاچه .
ما کانادا که اومدیم اینجا کار پیدا شد اومدیم اینجا اصلا اینجا رو بلد نبودیم حالا تقریبا 6-7 ماهه اینجا هستیم.

خورشید گفت...

سلام مریم جون خیلی وقت بود نتونسته بودم بهت سر بزنم .همه پستهایی که عقب افتاده بودم رو خوندم .خیلی قشنگ بودن . راستی چه بابای باحالی داری. زنده باشن و سلامت انشاله .سلام برسون

مریم گفت...

سلام خورشید عزیز دلمون خیلی تنگ شده براتون کجایین؟
چرا چیزی نمی نویسین؟
قربانت مرسی آره بابام از ما خیلی باحالتره:)

به سوی کانادا گفت...

سلام
من تخته رو خیلی دوست دارم و یکی از هابی هام ماهیگیریه.امیدوارم همیشه در زندگی جفت شش بیارید.هوای بابا رو داشته باشید گو هری هستند.

مریم گفت...

جدی؟ پس پیداتون کردم:) هردوش اینجا به شدت مورد لزومه . یه سری به ما بزنید.

ناشناس گفت...

سلام
نميدونم چي بنويسم ولي از اينكه يه آدم دلشاد پيدا شده خيلي خوشحالم
از خوندن متني كه نوشتي خيلي خوشحال شدم.
------------------
بعضی نوشته ها به آدم حس آشنایی میده گرچه "ناشناس" اونو نوشته باشه.
مرسی از کامننتون

حميد گفت...

سلام
اميدوارمشما و خانواده و پدرتون هميشه سالم و سر حال باشيد
من وبلاگ شما راخيلي قبل به پيوندهام اضافه کردم

من ماه آينده مسا فرت کاري به آلمان و فرنسه دارم
قصد دارم 15 روز وسط ويزاي شنگن کاناادا برم
توي وبم يه پست نوشتم با چند سوال اگه دوستان لطف کنند نظر بدن و راهنمايي کنند ممنون ميشم
موفق باشيد
حميد

پیمان گفت...

از کلیه دوستانی که متاقضی مهاجرت به کانادا از طریق فدرال و طبق قانون جدید می باشند بدینوسیله دعوت به عمل می آید تا مشخصات درخواست شده در جدول ذیل را همراه با ای میل خود به اینجانب ارسال نمایند تا بتوانیم بدین طریق مقایسه ای داشته باشیم بین پرونده های مختلف و در به اشتراک گذاشتن تجربیات یکدیگر در این وبلاگ.

درباره من

Fort McMurray, Alberta, Canada
آن‌ها که مرا می‌شناسند، می‌دانند اگرچیزی به دلم بنشیند با دیگران تقسیمش می‌کنم. آخر در میان این همه زشتی، چه خوب است وقت بشود هر چند روزی یک بار، هر آن‌چه چنگی به دل زده است را آدم جایی بگذارد برای پیشکش...