۱۳۸۷ بهمن ۲۱, دوشنبه

ریسک

هر تغییری در زندگی یک ریسکه و مهاجرت شاید یکی از بزرگترینش....
هرریسکی احتمال شکست رو در دل خودش داره.. اصلا ماهیت ریسک اینه!
در عشق احتمال دوست داشته نشدن متقابل..
در آرزو احتمال ناامیدی..
در تلاش احتمال شکست..
ودر زندگی احتمال مرگ.....
کسی که در زندگیش جرات ریسک نداشته هیچ نیست و هیچ کاری نکرده.از سختی حذر کرده ولی فرصت یاد گرفتن رو هم از دست داده . همینطور فرصت عشق را ..وفرصت زندگی را...
در اصل اون اسیر ایمانش به این موضوعه که " بهترازاین نمیشه" و تاوان این اطمینان آزادی اوست.
فقط آدمی می تونه آزاد باشه که قدرت ریسک کردن در زندگی رو داره .

۵ نظر:

ناشناس گفت...

injaaro didi?

http://byebyecanada.blogfa.com

ناشناس گفت...

كاملا باهات موافقم مريم جان

ناشناس گفت...

شما ادمهای بزرگی هستین اولین دلیلش هم اینه که انجا هستین .

چنگ گفت...

از وقتی که حمید از اینجا رفته،خیلی احساس تنهایی میکنم.با عوض شدن حال و هوای ایران و روحیه مردمش و بهتر بگم همه چیز ، اینجا برای من شده غربت.برای همین تحمل اینجا برام خیلی سخت شده و برای من موندن اینجا ریسک بزرگتریه تا مهاجرت

مریم گفت...

چنگ عزیز
باور کن مهاجرت هم خیلی سخته خیلی
یه سوزی داره که تا استخون آدمو می سوزونه. ولی قبول دارم و حق میدم کسی دلش بخواد پیش حمید باشه:)

درباره من

Fort McMurray, Alberta, Canada
آن‌ها که مرا می‌شناسند، می‌دانند اگرچیزی به دلم بنشیند با دیگران تقسیمش می‌کنم. آخر در میان این همه زشتی، چه خوب است وقت بشود هر چند روزی یک بار، هر آن‌چه چنگی به دل زده است را آدم جایی بگذارد برای پیشکش...