۱۳۸۷ بهمن ۱, سه‌شنبه

امروز.. روز ثبت نام!

امروزرفتم کالج ثبت نام کردم این سه تا کرس زبان رو برداشتم:

Improving pronunciation

English Through an Engineering Pipeline

Workplace Writing

آخرین بنچ مارک زبان و کارت PR رو هم خواستند که خوشبختانه برده بودم ساعت همه کلاسها رو عصرها انتخاب کردم که اگه کاری برام پیدا شد بتونم ادامه بدم .

بعد هم رفتم مرکز YMCA برای همه افراد خانواده کارت عضویت گرفتم حالا می تونیم از تمام امکانات YMCA که شامل کلاسهای شنا و یوگا و والیبال و فوتبال و بسکتبال و کلی برنامه های خوب برای خانواده ها میشه و امکانات نگهداری از بچه ها هم همونجا داره هر وقت بخواهیم استفاده کنیم.( از مرکزYMCAعکس تهیه کردم تو همین پست میزارم )حق عضویت ماهیانه اش 109دلار برای همه خانواده بود که با در نظر گرفتن اینکه خودمون و بچه ها علاوه بر استفاده آزاد می تونیم در همه کلاسهای آموزشی هم شرکت کنیم خوب به نظر میاد. یکی از چیزهایی که من اینجا دوست دارم اینه که خانواده ها همزمان و با هم و از یک مرکز ورزشی می تونن استفاده کنن.


۵ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام این مرکز ورزشی که گفتین در تمام کانادا هست یا مخصوص شهر شماست راستی هوا چطوره مرسی

مریم گفت...

YMCAهمه جای کانادا هست و جز اولین جاهاییه که تازه واردین باهاش آشنا میشن (از همون سفارت که ویزا می گیرین سفارش می کنن برین YMCAثبت نام کنید) خدمات و اطلاعات زیادی هم علاوه بر ورزش مخصوصا برای تازه واردین ارائه می دن.

ناشناس گفت...

از جمعيت و اينكه بيزنس اونجا فقط مربوط به صنايع نفتي ميشه يا چيز ديگه اي هم هست؟بيشتر...

مریم گفت...

شب عزیز
یه پست در مورد صنایع مختلف که اینجا فعالیت دارند و جمعیت اینجا نوشتم

ناشناس گفت...

واقعا خيلي جالبه
مهم اينه كه از تموم امكانات به بهترين نحو استفاده كنيد

در ضمن يادت نره كه جاي منو هم خالي كنين

سين ميم

درباره من

Fort McMurray, Alberta, Canada
آن‌ها که مرا می‌شناسند، می‌دانند اگرچیزی به دلم بنشیند با دیگران تقسیمش می‌کنم. آخر در میان این همه زشتی، چه خوب است وقت بشود هر چند روزی یک بار، هر آن‌چه چنگی به دل زده است را آدم جایی بگذارد برای پیشکش...