۱۳۸۹ خرداد ۲۶, چهارشنبه

زندگی وبلاگی

نمی دونم کسی آمارکل وبلاگهای فارسی رو داره؟ نمی دونم به زبونهای دیگه هم همینقدر وبلاگ هست؟ اصلا علت اینکه یه جایی گیر میاریم برای نوشتن چیه؟ برای وضعیت فعلی ایران که خوب یه علتش س.ی.ا.س.یه. و عدم وجود رسانه های آزاد. ولی برای مدل من علت چیه؟ والله به خدا آدم خودش به شک میفته که اینکارا چیه که می کنه! الان که اینقدر همه زندگیها شده ام پی تری و کسی وقت خوندن نوشته های طولانی رو نداره و تازه فیس بوک هم که هست. اصلا لازمه که هرکی یه جای جدایی داشته باشه برای نوشتن؟ ولی راستش خودم خیلی فیس بوکی نیستم. از فیس بوک بیشتر از شیر کردنه چار تا عکس و ویدئو و کلیپ بر نمی یاد ..تو وبلاگ میشه حرف زد. یه دنیای دیگه ای داره. من فکر کنم آدمهایی که وبلاگ می نویسن اصولا یه کمی پرحرفند:) حالا کیو گیر بیاریم هی براش حرف بزنیم آخه؟ مثلا همین الان من به کی بگم مبلمانی که آنلاین سفارش داده بودیم رسید و من عین بچه ها یی که اسباب بازی نو براشون می خرند هی جابه جاشون می کنم و ذوق می کنم. کیو گیر بیارم بگم می خوام یه سری وسایل اضافه رو در سایت کی جی جی بزارم برای فروش .. به کی بگم تازه فهمیدیم خرید از e-bay و شرکت تو مزایده هاش یه کیفی داره که نگو!!!اصلا مهمه بشینم برای کسی بگم دختر پسری که مستاجرمون بودند رفتند نیویورک برای تحصیل و من با وجودی که اینقدر کثیف کاری کرده بودند هم دلم براشون تنگ میشه و هم حسرت می خورم که عجب حالی می کنن اینا ؟ به کی بگم یه شرکت خدماتی اومد و همه چیز رو شست و الان بوی "به به" میاد از زیر زمین؟ به کی بگم کتاب "روزگار سپری شده مردم سالخورده" محمود دولت آبادی رو دوست نداشتم اصلا و ابدا! و الان دارم کتاب " سهم من کو" که مجموعه داستانهای کوتاهی از نویسندگان معاصره می خونم؟ به کی بگم دختر کوچیکم که چند هفته قبل واکس آبله مرغون زده یه کمی آبله مرغون درآورده؟ هان؟

۱۴ نظر:

Golbarg گفت...

Maryam jan, vaghean rast migi adam inghadr inja tanhast ke be har ki berese delesh mikhad harf bezane, man khodam inja tanha zendegi mikonam, va vaghean ehsaset ra dark mikonam.

Ako گفت...

اولا اون جوری که ن از گوینده بی.بی.سی. انگلیسی یادمه می گفت چیز حدود 105 هزار تا! که به نسبت جمعیتشون درصد بالایی دارند.

دوم اینکه البته fb حال و هوای خودشو داره، جا برا نت هم داره، اما بلاگ یه چیز دیگه س، خیلی حل می ده،

خوب نگفتین ه بالاخره از e-bay خریدکردید یا نه؟ راستی مبل های نو رسیدن؟

Ako گفت...

راستی اینمم لیست صد سایت پر بازدید: البته به اختصار
http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=75500

امیر حسین گفت...

همینای وبلاگ نویسی میچسبه ... و اون آرشیو شگفت انگیزش که هر دفعه میرم میخونم باورم نمیشه که اینا رو من نوشتم ...

لاله گفت...

مبلمان جدید مبارک باشه عزیز.
میگم دقیقا همونطوری بود که توی عکس نشون داده بود؟ یعنی از اینکه آنلاین خریدی راضی هستی؟
e-bay رو نگو که من عاشقشم.

عارف گفت...

سلام مریم خانم. من عارف هستم. میخواستم برای ادامۀ تحصیل (مقطع دکترا) برای کانادا اقدام کنم. چندتایی سوال داشتم، براتون امکان داره که ایمیل خودتون رو به من بدید تا سوال هام رم بپرسم؟
سپاس

آدرس ایمیل من Arefebadi@msn.com

shaya گفت...

khob ina ro be man bego maryam jun :d vali ham be man bego ham inja benevis :d
migam ke kheyli ajibe :O man in postet ro alan khundam vali dishan ye khabi didam! khab mididam pishe ye dokhtare kocholam ke ye abele morghon zade bad man behesh migam in abele morghune ha! boro be mamanet bego! to khabam malom nabod Dianas vali engari bode :P kheyli bamaze bod :D
man bayad biam khunaton moblato bebinam :d emroz biam? :D

مانا گفت...

سلام
به من بگو عزیزم دو تا گوش شنوا دارم. باهات موافقم وبلاگ حال دیگه ای داره!

مریم گفت...

سلام مریم جان. خواهش می کنم که به سرت نزنه که دیگر ننویسی. من که دلم برات تنگ میشه.
مبلمان جدید مبارک باشه.

مریم گفت...

گلبرگ جان
مرسی عزیزم. گاهی فکر می کنم تنهایی درد مشترک همه آدمای روی زمینه.. زیاد شاید به این هم ربط نداشته باشه که در وطن زندگی نمی کنیم.

آکو جان
خرید از ای بی اینقدر داره مزه می ده که هرروز داریم یه چیزی می خریم. من برای آی فونم قاب می خواستم همینجوری تو فروشگاه 37 دلار بود من از ای بی خریدم 6 دلار! دوربینی که چند ماه قبل 350 خریده بودیم الان یکی دیگه خریدیم 120! همش هم نو ها! خیلی با حاله. آدم دوست داره هی چیز بخره. از چیزایی که آنلاین خریده بودیم مبلها اومد ولی میزغذا خوریه نه هنوز.

امیر حسین عزیز
دقیقا من هم همینطور ..آرشیو که می خونم از بعضی هش تعجب می کنم که من اینا رو نوشتم؟!

لاله جون
آره از مبلها راضی بودیم .درست همون چیزی بود که دیده بودیم . میزه هنوز نیومده. ما اینجا تقریبا مجبوریم اینجوری خرید کنیم.

عارف جان
ایمیلم تو همین وبلاگ(قسمت درباره من) هست ولی راستش شک دارم بتونم کمکی کنم. در مورد پذیرش دکترا من چی دارم بگم آخه؟:)

شایا جونم
ببین خوابت چه جالب تعبیر شد:) بیا ببین مبلها چطورن:) من که دوستشون دارم.

مانا جان
آخی عزیزم.مرسی. بعضی حرفها برای اینکه در دنیای واقعی زده بشن یا زیادی بی اهمیتند و یا زیادی جدی..اینجا جاشون بهتره:)

مریم جان
نه من حرفو تر از این حرفام که دیگه ننویسم:) اینجا و شما دوستام هم خیلی دوست دارم.

Diary Of A Stranger گفت...

سلام. طرح جدید وبلاگ مبارکه :)

مریم گفت...

Diary of a stranger
مرسی:) خوبین شما؟ چرا چیزی نمی نویسی ببینیم در چه حالی؟

محمدرضا گفت...

من خيلي فكر كردم به اينكه خب كه چي؟ وبلاگ بنويسيم كه چي؟ براي همين هم زدم پوكوندم وبلاگ قبليم رو!
فكر بكنم بهش اينجور ميشه! ولي تنها چيز دندون گيري كه نصيبم شد اين بود كه شايد يه دريچه به سوي آدمهايي غير از خودت.

مریم گفت...

درسته ..منظورم دریچه ای به سوی آدمهایی غیر خودت. گاهی در نوشتن چیزهایی مطرح میشه که در زندگی روزمره گفته نمیشه. بعد آدم می بینه چقدر تفاوت هست در افکار..به چه چیزهایی میشه توجه کرد که تاحالا فکرش هم نکرده بود.

درباره من

Fort McMurray, Alberta, Canada
آن‌ها که مرا می‌شناسند، می‌دانند اگرچیزی به دلم بنشیند با دیگران تقسیمش می‌کنم. آخر در میان این همه زشتی، چه خوب است وقت بشود هر چند روزی یک بار، هر آن‌چه چنگی به دل زده است را آدم جایی بگذارد برای پیشکش...