۱۳۸۸ بهمن ۲۳, جمعه

ولنتاین

1-"همیشه سعی کن کار امروز رو به فردا بیندازی":) این جمله ایه که شوهر جان به خاطر رگ و ریشه پدر و مادر شیرازی من به طعنه بهم میگه. ( البته سو تفاهم نشه شیراز که میگم منظورم در و دهاتهای اطرافشه ها نه خود شیراز). جالا من می خوام یه چیزی به این آیه شریفه اضافه کنم: اگه مجبور شدی کار امروز رو به فردا بیندازی ؛ خوب بینداز.. ولی اونو به دست شوهرعزیز نده برات انجام بده. هفته پیش که امتحانهای میان ترم و کوییز و اساینمت از سر و کولم بالا می رفت ؛ در یک کاری از شوهرجان کمک خواستم کمترین نمره عمرمو تو اون تکلیف گرفتم:))

2- این مکالمه من و دختر کوچیکمه امروز صبح:
من: اه بالای ابروت چی شده؟
اون: Boys and girlsداشتند runningمی کردند Carter's head خورد به اینجا by accident
من: مامان جون وقتی فارسی حرف میزنی وسطش کلمه انگلیسی نباید بگی
اون: خوب من Too youngبودم وقتی از ایران اومدیم:)
3- دیروز هم به اعتراض سمبلیک به اذیت و آزار کودکان یکی یه دونه سوت به بچه ها دادند یعنی اگه تو خونه پدر و مادر اذیتتون کردند شما هم می تونین صداتونو به گوش بقیه برسونین. حالا خوبه بهشون گفتن الکی سوت نزنین .صداش وحشتناکه
4-راستیییییی ولنتاینتون مبارک:)) صبح رادیو اینجا داشت می گفت " هوای بسیار خوب دو نفره ایست NO warm,No Cold و هوا همینجوری عالی می مونه تا چند روز آینده و می تونین در روز ولنتاین با عیال مربوطه پیاده روی خیلی مفرحی داشته باشین ( حالا 7 درجه زیر صفره ها!!)

۱۰ نظر:

شانتمیس گفت...

یه جا شنیدم که اگر کاری داری که میخوای درست انجام بشه به کسی نسپارش و خودت انجامش بده.

ولنتاینت مبارک!

مریم گفت...

شانتمیس جان
درسته:) البته از حق نباید بگذرم این شوهرجان چون تجربه کار آزمایشگاهی داره چند بار تو گزارش نوشتن کمکم کرده خوب بوده.

امیر حسین گفت...

سلام . ,ولنتاین مبارک .همونطوری که گفتم خانم من از دانشگاه آلبرتا پذیرش گرفته با فاند مناسب و ویزامون هم صادر شده . ایشالا اگه خدا بخواد تابستون میایم و در ادمونتون مستقر میشیم .

Diary Of A Stranger گفت...

ولنتاین شما هم مبارک

مریم گفت...

امیر حسین عزیز
الان یادم افتاد. داشتین بین استرالیا و ادمونتون انتخاب می کردین. به سلامتی:) پس همسایه میشیم. اگه کاری یا کمکی خواستین در خدمتیم.

Diary of a stranger
مرسی عزیزم

محمدرضا گفت...

ایول آقای شوهر!! چه کمکی...خلق و خوی غالب شیرازیها رو دوست دارم
ایول به دختر جان. چه فارسی پاس داشته!
کوفی عنان یه بار گزارش میخوند تو سازمان ملل درباره کودک آزاری. میگفت نماینده های کشورهای توسعه یافته تیکه مینداختن و گوش نمیدادن. نگاهی کرده بود بهشون و گفته بود تو این مورد همه دنیا یه جور هستند حتی کشورهای تابعه شما. پس خوب گوش کنید
کوفی عنان میگفت خودم خجالت میکشیدم اون گزارش وحشتناک رو میخوندم. خیلی سخت بود برام

ولنتاین برای همه دو نفره ها مبارک!

مریم گفت...

آقای شوهر می گه شیرازیها ظهرها می خوابند که شبها خوب خوابشون ببره:)) یا بغل تختشون یه صندلی میزارن که از خواب که بلند میشن بتونن بشینن:) ولی من می دونم اینا واقعیت نداره!! اصلا از شیرازیها فعال تر کسی دیده؟!!:))
این دختر جان که من می بینم فارسی رو زاپاس هم نمیداره.

محمد گفت...

شد مثل ترجمه ی بانو! اونقدر به من گفت این متن رو ترجمه کن و من گفتم چشم ! یه جور ترجمه میکنم خود دانشگاه آکسفوردم نتونه! اما بیچاره آخرشم برد داد براش ترجمه کردن با 3 برابر قیمت درست روز قبل تحویل به استاد!( شکل دندونی که برق میزنه به اضافه ی شکلک شیطون)))

مریم گفت...

آره اگه به امید این آقایون شوهرها باشیم که کلاهمون پس معرکه است.

sunshine1276 گفت...

سلام مریم عزیز
خوبین خوشین ولنتینتون مبارک
ارزوم این بود منم از بچگی ایران نبودم ولی مثل بچه شما انگیسی فول بود. تازه برای دختر 8 ساله ام که داره میاد اونجا و زبان بلد نیست نگرانم که شوکه نشه و افسرده و از پسش بر بیاد.درضمن مردها اگه کاری بخوان انجام بدن بخوان ها این خیلی مهمه جوری انجامش میدن در حد تیم ملی ......اینم طرفداری از آقای دکتر حال کردی از این ور دنیا آقای دکتر حمایت شد بهش بگو کیف کنه .پیروز باشی

درباره من

Fort McMurray, Alberta, Canada
آن‌ها که مرا می‌شناسند، می‌دانند اگرچیزی به دلم بنشیند با دیگران تقسیمش می‌کنم. آخر در میان این همه زشتی، چه خوب است وقت بشود هر چند روزی یک بار، هر آن‌چه چنگی به دل زده است را آدم جایی بگذارد برای پیشکش...