۱۳۸۸ فروردین ۲۵, سه‌شنبه

ایستر دی

گود فرایدی و تعطیلات ایستر هم سپری شد :) تا اونجایی که من می دونم ایستر دی روزیه که مسیح بعد از مصلوب شدن دوباره زنده میشه و سه روز بعد از گود فرایدیه.. حالا گود فرایدی چیه نمی دونم.. لابد روز مصلوب شدن مسیحه..البته تو این ایستر دی همه جا پر از بانی و تخم مرغ رنگ شده بود وبنده هنوز کشف نکردم چه ربطی به زنده شدن و مصلوب شدن داره... همین چند روز پیش دو تا خانم مبلغ مسیحیت اومدن دم در خونه .اینجا چندبار با این مبلغها برخورد کرده ام. خلاصه کلی گفتمان کردیم وبعد ازدادن یه کتاب مذهبی تاکید کردند که حتما پنجشبه ساعت 7 شب برم کلیساشون.. گفتند این روز و این ساعت همه میرن کلیسا برای یک مراسم خاصی.. نمیدونن مابا سرعت نورازهر چی اسم مذهب داره در میریم.

۷ نظر:

ناشناس گفت...

درود
اين مراسم ها همش ريشه ايراني داره و از آئين هاي باستاني ما ايراني ها بوده در زمان زرتشت.

مهتا گفت...

آره با این حرف آخرت خیلی موافقم :)

سیدنی به روایت تصویر گفت...

خوبیش اینه که یه چند روزی همه جا تعطیله

داود گفت...

تنها چيزي كه به يادم مياد اين جمله معروفه:
خدا انسان را آفريد با انسان خدا را؟!!!!

only canada گفت...

اگر خواهان تبادل لينك هستيد من رو با عنوان (عكس كانادائي يا عكس از كانادا لينك كنيد و به من نامتونو بگين تا من هم شما ر. لينك كنم www.canada-pic.mihanblog.com

به سوی کانادا گفت...

i completely agree with you.escape madam!!

شب - خورشيد شب مهاجر گفت...

شايد يه زماني فكر ميكردم مذهبهاي ديگه با ماله ما فرق ميكنن و تصميم به تحقيق گرفتم بعد 5 ماه به يك نتيجه رسيدم همه اين مذهبها با هم يكي هستند فقط شكلشون فرق ميكنه و آدابشون.فكر نميكنيد خداپرستي نياز به آداب و اصول نداره؟يعني هيچ انساني نميتونه خداي هودشو پرستش كنه؟حتما بايد يه مذهب بياد بگه به چه شكل اين كارو انجام بديم؟
همه ماها روزي چند بار خداي خودمونو صدا ميزنيم اونم به زبون خودمون نه عربي - يا ....
همين يعني پرستش...اينطور نيست؟

درباره من

Fort McMurray, Alberta, Canada
آن‌ها که مرا می‌شناسند، می‌دانند اگرچیزی به دلم بنشیند با دیگران تقسیمش می‌کنم. آخر در میان این همه زشتی، چه خوب است وقت بشود هر چند روزی یک بار، هر آن‌چه چنگی به دل زده است را آدم جایی بگذارد برای پیشکش...