۱۳۸۹ خرداد ۲۸, جمعه

مانتو قرمز خیلی هم خوبه:)

به نظر شما هر کی درباره مدهای خنده دار حرفی بزنه میشه گشت ارشاد؟ :) هنوز هم میگم اگه همه دنیا رو بگردی اون مدل ابروی بعضی خانمها تو ایران رو بتونی پیدا کنی جایزه داری! نه خدایی یعنی قبول ندارید تو ایران بیش از حد آرایش می کنند؟ اگه اینجا اینجوری بری بیرون بهت می گن Overdress کرده! یعنی جاهایی که لازم نیست زیادی آرایش کرده و به خودش زلم زیمبو آویزون کرده. به نظر شما عادیه برای خرید از سوپر سر کوچه آدم وسط روز گریم کنه؟! بعد ایران یه چیزی هم که مد میشه شما غیر از اون شکلی دیگه سخته لباس گیر بیارین.. یعنی آدم مجبور میشه اون شکلی بپوشه.واقعیتش اینجا زیاد چیز خاصی مد نمیشه .یعنی من ندیدم تا حالا یه مدل لباسی خیلی همه گیربشه مثل ایران. بعد تو ایران همه به هم زیاد نگاه می کنند! یعنی ممکنه طرف کلی وایسه به آدم نگاه کنه!! این چیزیه که اینجا نمیبینی و شاید برای همینه که تقریبا همه خیلی راحت لباس مپوشند و زیاد خودشونو اذیت نمی کنند. با لباس خونه هم آدم زیاد تو کوچه و خیابون و حتی سرکار می بینید ؛ البته به هر حال هرکسی تیپ و سبک مخصوص خودشو داره .هستند کسانی که خیلی فشن لباس میپوشندخودشون میگن" Preppy Style" یا اونایی که تیپ اسپرت هستند همیشه ..



















بعضی ها خالکوبی می کنند و گوش و دماغ و ناف و لب رو سوراخ می کنند یا روی زبون نگین میزارن .بعضی ها هم یه لوله دو نیم اینچی از گوششون رد کردند.


بعضی وقتها طرفدارهای گروهای خاصی لباسهای مخصوص خودشونو می پوشند. مثلا طرفدارهای صلح از لباسهای خیلی رنگی و علامتهای صلح استفاده می کنند. (این پیر و جوون نداره خیلی خانمهای و آقایون مسن اینجوری رنگی رنگی لباس می پوشند)
اونایی که بهشون میگن گات با اون سایه های قرمز و لباسهای سیاه و روژهای پررنگ
یا پانک با مدل موی مخصوص خودشون هم که هستند. مثلا یه دبیرستان که تعطیل میشه شاید چند نفری این شکلی باشند.

به هر حال همه اینا رو گفتم که بگم اگه در پست قبلی به کسی توهین شد عذر می خوام. من هم جوونهای گل ایرانی رو دوست دارم و هم در خوشگلی دخترهای ایرانی حرفی نیست:) مانتو قرمز هم قشنگه.. اصلا خودمم رفتم ایران موهامو خربزه ای می کنم. خوب شد؟

۵ نظر:

Ako گفت...

وای وای! چه خبر شده بود تو کامنت دونی قبلی، چقده حساسیت! خدا بهتون رحم کنه!
نمی دونم چرا بعضی ها خیلی زود حساس می شن، من نفهمیدم ربط قسم خوردن به ملکه چی بود، ضمن اینکه از اعتقاد قلبی داشتن به و.ل.ا.ی.ت که بهتره!

غرض از مزاحمت، من یه پستی نوشتم ، دوس داشتم نظر شما رو راجع بهش بدونم، همین

مریم گفت...

مریم جونم..چه بامزه..امروز همکارم یه مانتو پوشیده رنگ آلبالو...خیلی قرمز نیست..امم...
می دونی...من ام همیشه فکر می کردم..این دخترا چه جوری موهاشون..اینجوری می برن بالا...
تا اینکه گذرم به مترو افتاد..یه تل هایی می فروختن..شبیه تاج...کوتاه..باید می زاشتی زیر چترهای جلو..بعد موت می شد..عین هندونه..D:
البته نمی دونم...روشهای دیگه هم هست واسه این کار یا نه...
ولی می دونی مشکل کجاست...اینکه گرایش به زیبایی زنها..محدود میشه به همون صورت...نمی تونن بلوز شلور یا دامن دلخواه بپوشن..این میشه...که ابرو ها می ره تا آسمون و موها میشه هندونه...

مریم گفت...

آکو جان
خوندمش خیلی قشنگ نوشته بودی... میام همونجا نظر می نویسم.قسم به ملکه هم با مزه گفتی:)) کلی خندیدم.

مریم جان
واای الان که گفتی فهمیدم چیه اون مدل مو.. اینجا هم از اون تل ها دیدم برای اینکه موهای بالای سر یه کم بالا تر بیاد مثل اینکه پوش داده باشی از اونا میشه زیر مو زد. پس اون رنگ قرمز نیست آلبالوییه:)) خوب یه خورده بهتره:)) آره درست می گی. چون فقط صورت بیرونه و یه قسمت از مو هی اونو به هزار شکل در میارن.

محمدرضا گفت...

اون عكس پسره الكيه نه؟ اون واقعا گوشش هست؟؟!!

مریم گفت...

محمد رضا
نهههههه الکی نیست. اون جوری مد شده بدجوری.. یه گوشواره هایی از گوششون رد می کنند که مثل لوله می مونه. از ینور اونورش معلومه.من فکر کنم باید گوششونو جراحی کنند تا اونجوری بشه.

درباره من

Fort McMurray, Alberta, Canada
آن‌ها که مرا می‌شناسند، می‌دانند اگرچیزی به دلم بنشیند با دیگران تقسیمش می‌کنم. آخر در میان این همه زشتی، چه خوب است وقت بشود هر چند روزی یک بار، هر آن‌چه چنگی به دل زده است را آدم جایی بگذارد برای پیشکش...