۱۳۸۷ دی ۴, چهارشنبه

بعضی از هموطنا

تومهمونیای ایرانیای اینجا صحبت اینکه کانادا برای مهاجرا خوبه یا بد شده یه موضوع دائمی !!! از اونجایی که همه کسایی که اینجا هستن کمتراز فوق لیسانس ندارند وهمشون هم خونشون جردن بوده ولی اینجا صبح تا شب دارن تو پیتزا فروشی کار می کنن خوب معلومه که اینجا چقدر بده و ایران براشون بهشت بوده .. صد البته همشون هم خیلی دلشون می خواد برگردند ولی خوب بچه هاشون نمی یان ایران دیگه!!! همش هم میگن تا خیلی گیر نیفتادین برگردین که این کانادایی ها خیلی پدر سوخته اند و هی آدمو گول می زنن و یه کاری می کنن که گیر بیفتی و بمونی ..یه سره هم مثل خر شرک درمورد استعدادها و خلاقیت هاو خودشون و خاطراتشون حرف می زنن و از هر چیزی هم سررشته دارن اینا... بعدشم قیافه و مدل موهاشون توی سالهای 69-70 هجری گیر کرده اینش دیگه منو کشته...مردم از بس انرژی مثبت گرفتم از این هموطنا...

۶ نظر:

ناشناس گفت...

همون خر شرک انگار که بهش تی تاپ داده باشند از شرایط کنونی خیلی هم داره لذت میبره فقط برای خالی نبودن عریضه و پرستیژ ناچاره یا شایدم نه اختیاری یه چیزایی میپرونه ...

ناشناس گفت...

تو واقعا ادم تیزبینی هستی که توی این مدت کم تونسته ای ایرونیها رو خوب بشناسی ماشااله هممون اگربابا ننمون رو ندیده بودیم ادعای شاهی می کردیم مگه نشنیدی گوز در مسگرخونه لاف در غریبی الهام

ناشناس گفت...

والا چه عرض کنم.مطلب جالبی بود.ولی خوب این مسلمه مهاجرت هم همه جورش خوب نیست

ناشناس گفت...

حالا من یه تی تاپ و خر شرک و گفتم همه بی ادب شدن
بابا جان اینجا محیط اجتماعیه زن و بچه مردم میان اینجا چیزای بدی نگین که بد آموزی داشته باشه مغز جووووونا رو و حتی بزرگارو تحریک و تحریف کنه

ناشناس گفت...

سلام
نظر همه دوستان جالبه
ولي مهم اينه كه نكته هايي كه تو نوشته اي دوست عزيزمون هست رو بگيريم و استفاده كنيم
خداييش برا من خيل خوبه اين اطلاعات

امضا:سين ميم

ناشناس گفت...

همه اینارو گفتی غیر نظر خودتون در مورد مهاجرت به کانادا

درباره من

Fort McMurray, Alberta, Canada
آن‌ها که مرا می‌شناسند، می‌دانند اگرچیزی به دلم بنشیند با دیگران تقسیمش می‌کنم. آخر در میان این همه زشتی، چه خوب است وقت بشود هر چند روزی یک بار، هر آن‌چه چنگی به دل زده است را آدم جایی بگذارد برای پیشکش...