۱۳۸۸ مرداد ۲۱, چهارشنبه

عکس

اگه مثل کارتونها میشد چیزایی که آدمها دارند بهش فکر می کنندرو تو یه ابر بالای سرشون دید الان ابر بالای سر من پر بود از سلولهای گیاهی و جانوری و ژنتیک و دی ان ای ...خدا به خیر بگذرونه..
چند تا عکس از مسافرت گذشته میزارم .ایندفعه حجمشونو کم نکردم نمی دونم چند تاشون قابل دیدن باشند.دارم به این نتیجه می رسم که دیده نشدن عکسها به خاطر حجم بالاشون نیست. همه اینا از جزیره ویکتوریا در بریتیش کلمبیا گرفته شده. دوست داشتم چند تا عکس هم از این شهر خودمون بزارم ولی اصلا وقت نکردم بیرون برم .




















۱۱ نظر:

برگ افرا گفت...

خیل ممنون برای عکس های قشنگتون.
ببخشید شما آیلتس آکادمیک داشتید یا جنرال؟ آیا حتماً باید آکادمیک داشت؟
حداقل نمره مورد قبول حهت ادامه تحصیل چند باید باشد؟

مریم گفت...

برگ افرا عزیز
من آیلتس جنرال داشتم.برای ادامه تحصیل به سایت هر دانشگاهی که مراجعه کنید میبینید چه نمره تافل یا آیلتسی برای دانشجویان خارجی می خواهند. خیلی از کالجها اصلا تافل نمی خواهند ولی کالج این شهرتافل می خواد . الان همه تافل اینترنت بیس امتحان می دهند که کلا 120 نمره داره برای کالج حداقل 80 برای اغلب دانشگاهها حداقل 90 .

به سوی کانادا گفت...

سلام
جای خوشحالی داره چیزهایی در اون ابر هستند که ارزشمندند.ایلتس جنرال شما رو قبول کردند؟ضمنا" بعضی از عکسها باز میشن.بسیار زیبا هستند من با اینترنت پر سرعت هم دیدم اشکال از سرعت اینترنت نیست.
شاد باشید

karno گفت...

مريم جان ، خونه جديد ما اينترنتش خيلي كنده ولي با اين وجود همه عكس هاي قشنگتون رو ديدم و لذت بردم و مشكلي هم نبود.

شب از خورشيد شب مهاجر گفت...

مثل هميشه عالي بود.بابا بيولوژيست پس چي شد اين زيست شناسي!!!!!غير ابرهاي بالاسرت فكر كنم الان يه علامت سوال بزرگ رو سرته پر از سلولهاي گياهي و ......البته من يه كاري كردم اميدوارم خوشت بياد اينم عكس از ابر بالاي سر شما مريم خانم در وضعيت فعلي:
http://img210.yfrog.com/i/maryamcloud.jpg

شب از خورشيد شب مهاجر گفت...

http://img210.imageshack.us/img210/115/maryamcloud.jpg
اينم يه آدرس ديگه از عكس .يكم ناشيگرانه هست ولي با وقت كمي كه داشتم شرمنده ديگه

محمد گفت...

اون ابره که گفتی خیلی باحاله! فکر کنم اگه خدا ستار نبود همینجوری میشد.
دو تا از عکسات رو هم تونستم ببینم.
پس این امتحانت کیه؟)

محمدرضا گفت...

ديگه فكر كنم شبيه داروين شدي
بس كه به زيست شناسي فكر كردي!

عكسها براي من كه باز ميشن و مشكلي ندارن
خيلي هم قشنگن.

اون آقاي نوازنده خيلي جالبه برام. كلا زندگي اين جوري هم شايد لطف خاص خودش رو داشته باشه!

نيلوفر گفت...

سلام مريم عزيز.واقعا زيباست ويكتوريا.اميدوارم بعد زا اومدنمون به ونكوور بتونيم از اين شهر زيباي ساحلي ديدن كنيم.
ممنون از عكساي قشنگت

ناشناس گفت...

aksha kheyli zibast...........aya mishe baraye gozarandan dorehaye fani mishe viza gereft ?? mersi maziyar

برگ افرا گفت...

با سلام
چیزی که جدیداً راجع به شهرتون کشف کردم این هست که با میانگین درآمد سالیانه ی 139253 برای هر خانوار بالاترین درآمد در کل شهرهای کانادا را دارا می باشد.

درباره من

Fort McMurray, Alberta, Canada
آن‌ها که مرا می‌شناسند، می‌دانند اگرچیزی به دلم بنشیند با دیگران تقسیمش می‌کنم. آخر در میان این همه زشتی، چه خوب است وقت بشود هر چند روزی یک بار، هر آن‌چه چنگی به دل زده است را آدم جایی بگذارد برای پیشکش...