۱۳۸۷ آذر ۲۹, جمعه

کولاک

آقا هرچی این رادیو وتلویزیون می گفت توفان و کولاک از آمریکا در راهه ما باورمون نمی شد هی به هوا نگاه می کردیم تو دلمون می گفتیم بابا ما کجا آمریکا کجا ...الکی می گه هوا به این خوبی! صبح هم بلند شدیم دیدیم نه خبری نیست و نیشمون باز شد که دیدی پیش بینی هوای اینجا هم مثل ایرانه... حالا ساعت شده 10 صبح اوه اوه دو چشمت روز بد نبینه باد و طوفان همراه با برف چشم چشمو نمی بینه جل الخالق!
پانویس: عکس بالا رو ببینید ولی نکته قابل توجه اینه همه این حجم برف فقط تو یه ساعت اومده!فکر نکنیدانر انر راه افتادم تو خیابونای تورنتو این عکسو گرفتما نخیر...من که جرئت نمی کنم پامو بیرون بزارم ...این عکسو همین نیم ساعت پیش یه بنده خدایی گرفته گذاشته تو نت اینم نوشته زیرش
:"This was taken in the morning after the storm came through the Toronto area."




۳ نظر:

ناشناس گفت...

شب جمعه هم توی تهران یه وضعیت عجیب و غریبی رو شاهد بودم عده ای از بستگان که منزلشون کوی الهیه ست و اومده بودن خونه ما از یه برفی تو اون منطقه برام حرف زدند و گفتند که مجبور شده بودند از دنده های کمکی ماشینشون استفاده کنند و جالبه که من یه چیزی شبیه همین منظره برام تجسم شده بود(البته قبل از اینکه این عکس و ببینم)و جالبتر اینه که ما که خونم وسطای شهره دریغ از یه دونه برف.جل الخالق آخه این همه تفاوت باور کردنی نیست(...)

ناشناس گفت...

اتفاقا سه شنبه گذشته ما هم از رفتن به سفرمون بازمونديم
بگو چرا؟
چون برف بسيار سنگيني اومد و خيابونها هم كه قربونش برم بسته بسته شد
ولي روزبعد خوب بود
امضا:
سين ميم

ناشناس گفت...

عزيزم مريم جان در عوض اسمون صافشو نگاه كن .(ناهيد)

درباره من

Fort McMurray, Alberta, Canada
آن‌ها که مرا می‌شناسند، می‌دانند اگرچیزی به دلم بنشیند با دیگران تقسیمش می‌کنم. آخر در میان این همه زشتی، چه خوب است وقت بشود هر چند روزی یک بار، هر آن‌چه چنگی به دل زده است را آدم جایی بگذارد برای پیشکش...