۱۳۸۷ آذر ۱۷, یکشنبه

"قصه های بهرنگ"


اگر قهرمان كسی است كه با نوشته هايش با زندگيش باعملش و گفتارش روی زندگی ديگران اثر مي گذارد و در ذهن تا ابد حك می شود می تونم بگم صمد قهرمان من است.من مثل خيلی های ديگر بهرنگی را از قصه هايش شناختم. قهرمانان داستانهایش برای من دوستان ناديده بودند واولدوزیکی از اونها بود ...
لینک دانلود اولدوز و کلاغها رو گذاشتم مقدمه اش اینطور شروع می شود:
"بچه ها، سلام! اسم من اولدوز است. فارسیش می شود: ستاره. امسال ده سالم را تمام کردم. قصه ای که می خوانید قسمتی از سرگذشت من است."
فکر می کنم من هم وقتی اولین بار اینو خوندم ده ساله بودم...

۳ نظر:

ناشناس گفت...

راستش نظر خاصي ندارم

ناشناس گفت...

عزيزم مريم جان تونستم آهنگ فريدون فروغي رو دانلود كنم ناهيد

ناشناس گفت...

کتاب اولدوز و کلاغها رو وقتی دبستان میرفتم و تازه خوندن و نوشتن یاد گرفته بودم خواهرم بهم هدیه داد هنوزم که هنوزه دارمش گذر زمان رنگ کاغذاشو زرد کرده اما هنوزم یادگار روزای خوب بچگیمه...

درباره من

Fort McMurray, Alberta, Canada
آن‌ها که مرا می‌شناسند، می‌دانند اگرچیزی به دلم بنشیند با دیگران تقسیمش می‌کنم. آخر در میان این همه زشتی، چه خوب است وقت بشود هر چند روزی یک بار، هر آن‌چه چنگی به دل زده است را آدم جایی بگذارد برای پیشکش...